تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود بازی Dig or Die v1.1 برای کامپیوتر – نسخه SiMPLEX

Dig or Die یک بازی موفق در گوشی های هوشمند بود که بالاخره توسط استودیو Gaddy Games برای پلتفرم PC نیز انتشار یافت. این بازی اثری سندباکس، تلاش برای بقا و دوبعدی است که از جهانی آزاد بهره مند می باشد. شما باید تمامی سرزمینی که در آن قرار گرفته اید را خراب کنید و مستحکم ترین دژهای دفاعی را ایجاد نمایید تا بتوانید زنده بمانید و سرانجام از این سیاره ی خشن فرار کنید. اما مواظب باشید… چرا که این سیاره بسیار بی رحم است! سازه های خود را هوشمندانه و قوی بسازید وگرنه قوانین فیزیکی هجوم می آورند و تنها پناهگاه شما را نابود خواهند کرد.

کسب و کار خود را می توانید در بیش از ۳۰ حوله گسترش دهید و ۲۰ مکان منحصربفرد را هم تجربه کنید. بازی گیم پلی هیجان انگیزی را برایتان خواهد داشت و طرفداران بازی هایی همچون Game Dev Story و Weapon Shop De Omasse and Recettear: An Item Shop’s Tale از تجربه آن لذت بیشتری خواهند برد. باید گفت که این ژانر جدید در حال گسترش است و ارائه چنین گیم پلی ای می تواند تجربه جدیدی برای شما محسوب شود. از یک بازی منحصر به فرد و خلاقانه لذت ببرید! در بازی Dig or Die باید استراتژی مناسبی را اتخاذ کنید. با ایجاد دیواره های محکم و قراردادن هوشمندانه ی تله ها از دست حملات سنگینی که هرشب به شما تحمیل می شود جان سالم به در ببرید.

باید به قوانین فیزیک احترام بگذارید و سازه های خود را هوشمندانه بسازید وگرنه در یک آن همه ی آن ها نابود خواهند شد. هم چنین می توانید پل ها و برج های مرتفع بسازید تا به نقاط دوردست تسلط داشته باشید. جریان آب در بازی Dig or Die نقش مهمی ایفا می کند. باران، نهرهای زیرزمینی، دریاچه ها، نفوذ آب و … همگی می توانند باعث تخریب سازه های شما شوند.

Dig or Die v1.1 PC-SiMPLEX

دانلود-بازی-Dig-or-Die

*/ ]]> اسکرین-شات-بازی-Dig-or-Die اسکرین-شات-بازی-Dig-or-Die اسکرین-شات-بازی-Dig-or-Die اسکرین-شات-بازی-Dig-or-Die اسکرین-شات-بازی-Dig-or-Die اسکرین-شات-بازی-Dig-or-Die info

You are a representative of the CRAFT & Co company. You are selling automated fabrication tools across the galaxy when your spacecraft crashes into a hostile planet. Use the tools you sell and the local resources to build up all of what you’ll need to survive and eventually be able to escape the planet.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows XP, Vista, 7, 8, 10
Processor: Intel 2.4 GHz, Amd FX-8350 or better
Memory: 1 GB RAM
Graphics: 256MB video memory, capable of shader model 2.0
DirectX: Version 9.0
Storage: 500 MB available space
Additional Notes: Mouse, Keyboard. Edit on 2016/03/25: caution, the game doesn’t work on some Win XP 32bits hardware (not everyone), and i’m not sure if i’ll be able to fix it. So you can ask a refund if that’s the case for you

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و توسط فایل SiMPLEX.exe بازی را نصب کنید.

اطلاعات فایل رمز فایل: www.downloadha.com



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود بازی Dig or Die v1.1 برای کامپیوتر – نسخه SiMPLEX»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..