تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود بازی Space Tycoon برای کامپیوتر – نسخه SKIDROW

دنیا در حال تغییر است و جنگی سهمگین در آستانه ی رخ دادن است. در این لحظه، آیا باید ایستگاه فضایی خود را ایجاد کرده و کشتی فضایی خود را توسعه دهیم تا از خود دفاع کنیم؟ حتی می توانیم به خرید و فروش کشتی های نظامی بپردازیم تا درآمد داشته باشیم! چرا که نه؟ بازی Space Tycoon درواقع یک شبیه ساز کسب و کار می باشد که بر روی معاملات کشتی های دست دوم تمرکز دارد. این بازی توسط استودیو Space Driver توسعه و انتشار یافته و سبک آن را می توان ایندی، شبیه سازی و کژوال دانست.

بازی Space Tycoon دارای گیم پلی کژوال و استراتژیک است که از یک سیستم تجارت غنی و گستره ای عظیم از اتفاقات جالب بهره مند است تا ماموریت های چالش برانگیز در سرتاسر کهکشان را برای شما ایجاد نماید. شما باید مدیریت ایستگاه فضایی خود، بازیابی سیاره ای که در آن زندگی می کنید، مقابله با دشمنان، ایجاد ارتباطات مناسب با خریداران محصولات خود، رویارویی با وقایع متعدد و انجام ماموریت های دشوار را کنترل کنید تا بتوانید به دستاوردهای بزرگی دست پیدا کنید. قدرت خانوادگی خود را ایجاد کنید، تمامی سیارات را تسخیر کنید، اعتماد امپراطوری را بدست آورید، تمامی دستوراتی که در هر ماه به شما محول می شود را انجام دهید، برای توسعه ی تکنولوژی خود تحقیق کنید و در فعالیت های گوناگون شرکت نمایید.

Space Tycoon PC-SKIDROW

دانلود-بازی-Space-Tycoon

*/ ]]> اسکرین-شات-بازی-Space-Tycoon اسکرین-شات-بازی-Space-Tycoon اسکرین-شات-بازی-Space-Tycoon اسکرین-شات-بازی-Space-Tycoon اسکرین-شات-بازی-Space-Tycoon اسکرین-شات-بازی-Space-Tycoon info

“Space Tycoon” features a casual strategy gameplay, a rich trading system, a modified system and an interesting planetary event to unify the challenging mission of the entire galaxy as a game goal, while you manage the space station, Recovering the planet, defeating the enemy, building good relationships with the merchants, various events, and difficult missions will provide you with a great reward for your Star Trek.

Build your own family power, regain all the planets, win the emperor’s trust; issue orders every month, research technology, participate in activities, or be chased by the police, which will enrich your interstellar journey, during a limited term, how Effective use of time to achieve maximum benefits, this is what you have to think as a space stationmaster.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: windows 7 , windows 10
Processor: Intel Core i3 2Ghz++
Memory: 8 GB RAM
Graphics: GeForce GTX 260, Radeon HD 5770 2048MB
DirectX: Version 9.0
Storage: 6 GB available space

سیستم پیشنهادی:

OS: windows 7 , windows 10
Processor: Intel Core i5-4430 / AMD FX-6300 ++++
Memory: 8 GB RAM
Graphics: nVidia GeForce GTX 960 2GB / AMD Radeon R7 370 4GB ++++
DirectX: Version 12
Storage: 6 GB available space

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه SKIDROW را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل رمز فایل: www.downloadha.com



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود بازی Space Tycoon برای کامپیوتر – نسخه SKIDROW»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..