تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ورود سلاح‌های پیشرفته آمریکایی به پایگاه‌ هوایی «عین الاسد» در عراق

ساعت24-یک منبع آگاه نظامی در عراق از رسیدن میزان زیادی از سلاح‌های پیشرفته آمریکا به پایگاه هوایی «عین الاسد» در استان الانبار خبر داد.

 یک منبع آگاه نظامی عراق از رسیدن تجهیزات نظامی پیشرفته آمریکایی به پایگاه هوایی «عین الاسد»، در غرب استان «الانبار» که محل حضور نظامیان آمریکایی است، خبر داد.

وی در گفت‌وگو با خبرگزاری عراقی «واع»، اظهار داشت: شماری از جنگنده‌های آمریکایی حامل اسلحه و تجهیزات نظامی  وارد پایگاه هوایی عین‌الاسد واقع در ناحیه «البغدادی» در شهرستان «هیت» در غرب شهر الرمادی شدند. هنوز دلیل پرواز این جنگنده‌ها و جزئیات سلاح‌هایی که گفته می‌شود، پیشرفته است، مشخص نیست.

این منبع اطلاعات نظامی عراق گفت: این در حالی است که چند روز پیش نیز، شمار زیادی از خودروهای نظامی آمریکایی وارد پایگاه هوایی عین الاسد شده‌اند. نیروهای آمریکای در انتقال تجهیزات نظامی به مناطق استقرارشان در عراق، از شرکت‌های امنیتی کمک می‌گیرند و نظامیان نیز با جنگنده‌ها به مقرها مختلف اعزام می‌شوند.

پایگاه هوایی عین‌الاسد عراق، 26 دسامبر 2018، تنها چند روز پیش از سال ن نو میلادی، میزبان «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا بود. وی در سخنانی تاکید کرد که مطلقا قصد ندارد از عراق عقب‌نشینی کند.

رئیس جمهور آمریکا در ادامه این اظهارات بار دیگر تصمیمش برای خارج کردن نیروهای آمریکایی از سوریه را مورد تأکید قرار داد و گفت: «وظیفه آمریکا ساختن کشورها نیست و این کار را باید کشورهای ثروتمند انجام دهند. داعش شکست خورده و خلیفه رفته است و اگر نیاز باشد عملیاتی در سوریه انجام دهیم از پایگاه‌ نظامیان آمریکایی در عراق این عملیات انجام خواهد شد».




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ورود سلاح‌های پیشرفته آمریکایی به پایگاه‌ هوایی «عین الاسد» در عراق»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..