تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




متلک برنی سندرز به ترامپ درباره تعطیلی دولت

  اصرار ترامپ بر ادامه تعطیلی دولت تا تامین بودجه ساخت دیوار در مرز مشترک آمریکا با مکزیک، صدای سناتور های آمریکایی را در آورده است.

سناتور برنی سندرز از ایالت ورمونت در حساب توئیتری خود نوشت: آقای رئیس جمهور ترامپ! کارمندان فدرال، میلیاردر نیستند. آنها باید به بچه های خود غذا بدهند و قسط وام های مسکن خود را بپردازند . هم اکنون به تعطیلی دولت پایان دهید و با کارمندان فدرال با احترامی که شایسته آن هستند، برخورد کنید.

سناتور بن کاردین از ایالت مریلند هم در حساب توئتیری خود نوشت: در حالی که رئیس جمهور آمریکا دولت را سر موضوع احداث دیوار به گروگان گرفته است، کارگران دولت فدرال دچار رنج و مشقت شده اند. بسیاری از اعضای گارد ساحلی، ماموران اجرای قانون، و کارکنان ناسا در حال حاضر نمی توانند قبوض خود را پرداخت کنند . این شرم آور است. من طرحی را برای کمک به آنها ارائه کردم .

49311




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «متلک برنی سندرز به ترامپ درباره تعطیلی دولت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..