تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




معاون سیاسی نزاجا: هرکجا آمریکا عقب کشیده، ایران خلأ حضور آنها را پر کرده‌ است

سرهنگ سعید حسن‌خانی امروز در همایش سیاسی فرماندهان و رؤسای عقیدتی سیاسی ارتش در خوزستان که در تالار مهر لشکر 92 زرهی برگزار شد، با بیان این‌که یکی از مهم‌ترین مشکلات کشورهای عربی منطقه با آمریکا بر سر حوزه نفوذ است، اظهار داشت: کشورهای عربی اعتقاد دارند هرکجا آمریکا عقب کشیده، ایران خلأ حضور آنها را پر کرده‌ است.

وی با اشاره به این‌که آمریکا حوزه نفوذ خود را از دست داده است، ادامه داد: ایران اسلامی این خلأ را در حال پر کردن و این موضوع به محل منازعه ایران و آمریکا تبدیل شده است.

اهم سخنان سرهنگ سعید حسن‌خانی بدین شرح است:

* انقلاب اسلامی در نظام دو قطبی آمریکا و شوروی به پیروزی رسید در واقع در مجموعه‌ای اتفاق بود که مبنای آن وابستگی است.

*انقلاب در دورانی که وابستگی وجود داشت با شعار استقلال آزادی، جمهوری اسلامی به پیروزی رسید.

* گام‌های عادی‌ کردن ایران به ترتیب خروج از برجام، گسترش تحریم‌ها و فشار بر ایران برای حل مشکلات خود با برخی کشورهای منطقه است.

*برخی سیاسون در داخل کشور می‌گویند حوزه‌هایی که با آمریکا دچار مشکل هستیم را باید لیست کرده و آنها را حل کنیم.

*زمانی برای بقای خود می‌جنگدیم و هشت سال تلاش کردیم تنها خودمان را حفظ کنیم و در مقطعی دیگر برای گسترش حوزه نفوذ و صدور انقلاب مبارزه می‌کردیم اما امروزه از این دو گام نیز جلوتر رفته‌ایم.

*امروزه منازعه ما با آمریکا در حوزه ثبات ایدوئولیک است، سخن از هژمونی منطقه یعنی کشوری که نظم دهنده است و الگوی بومی نظم منطقه‌ای ارائه می‌کند.

*صحبت از برجام موشکی یعنی اینکه بازوان قدرت از ایران اسلامی گرفته شود، امروزه غرب به ویژه آمریکا به شدت در این حوزه در حال تلاش است. بحث عادی یا نرمال ایران راهبرد، دستور آمریکا و برآورد آینده آنهاست.

*عملیات روانی به عنوان پیوست عادی‌سازی ایران  در جریان است و جریان رسانه‌ای به شدت در حال فعالیت است و سیاه‌نمایی و ناامید کردن مردم ایران در این پیوست قرار دارد.

* نیاز امروزه در جمهوری اسلامی ایران مقاومت، استقامت و بصیرت است.

2929




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «معاون سیاسی نزاجا: هرکجا آمریکا عقب کشیده، ایران خلأ حضور آنها را پر کرده‌ است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..