تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تعليق رئيس و عضو شوراي اسلامي صباشهر

دادستان عمومي و انقلاب شهريار از معلق شدن دو عضو اصلي شوراي اسلامي صباشهر از حضور در اين شورا خبر داد .

به گزارش خبرگزاري صدا و سيما ، حميد عسگري پور با اشاره به اينکه گزارشات و مستندات پرونده دلالت بر ارتشاء دو عضو شوراي اين شهر دارد گفت : تا صدور حکم قطعي ، اين افراد از حضور در جلسات شوراي شهر منع شده و حق اظهار نظر و تصميم گيري در جلسات شوراي شهر صبا شهر را نخواهند داشت .
دادستان عمومي و انقلاب شهرستان شهريار با اشاره به اينکه برخورد قاطع با هر گونه فساد اداري ، زمين خواري ، تغيير کاربري اراضي کشاورزي و باغها ، ساخت و ساز غير مجاز و سوء استفاده از موقعيت قانوني و تعديات ماموران دولتي نسبت به اموال دولت در دستور کارجدي دستگاه قضا است و چنين رفتارهايي به هيچ عنوان قابل اغماض نيست افزود : اين افراد به عنوان رييس شورا و عضو اصلي مشغول به فعاليت بودند که با حکم قضايي تا صدور حکم قطعي از فعاليت در اين شورا منع شدند .



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تعليق رئيس و عضو شوراي اسلامي صباشهر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..