تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




چهارمین جشنواره نقاشی "ژکا&

چهارمین جشنواره نقاشی به گزارش حوزه تجسمی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان زینب کلاته در نشست خبری چهارمین جشنواره سراسری دانشجویی نقاشی "ژکال" با اشاره به برگزاری این دوره از جشنواره گفت: این جشنواره طی سال‌های ۹۲، ۹۳ با عنوان هفته‌ی نقاشی و از سال ۹۴ با عنوان جشنواره ژکال برگزار شده است. در این دوره هم مانند سه دوره گذشته یک هفته علمی-پژوهشی و یک هفته عملی- کارگاهی داریم.

وی با اشاره به اینکه داوری امسال در دو مرحله با حضور اساتید برجسته این حوزه برگزار می‌شود، افزود: این در حالی است که در دوره‌های پیش، جشنواره با حضور ۵ داور برگزار می‌شد، اما امسال با حضور ۱۰ داور برگزار خواهد شد.

دبیر چهارمین جشنواره سراسری دانشجویی نقاشی "ژکال" با بیان اینکه در این دوره از جشنواره محدودیت سنی وجود ندارد، افزود: دانشجویانی که طی یک سال گذشته فارغ التحصیل شده باشند، نیز می‌توانند در بخش غیر رقابتی جشنواره (نمایشگاه) شرکت کنند.

کلاته در خصوص اینکه در چهارمین دوره بخش طراحی را به جشنواره اضافه کردیم، یادآور شد: "ژکال طراح جوان" در بخش فضای مجازی برگزار می‌شود و این در حالی است که فراخوان این دوره از اول دی ماه بوده و همزمان شرکت کننده گان می‌توانند آثار خود را در صفحه اینستاگرامشان با هشتگ#ژکال_طراح_جوان بارگزاری کنند.

وی با بیان اینکه امسال جشنواره محدود به دو هفته نیست، خاطرنشان کرد: در چهارمین دوره در نظر داریم، پیش از جشنواره رویداد‌هایی را داشته باشیم و در بهمن ماه و اسفندماه به داوری آثار بپردازیم.

دبیر چهارمین جشنواره سرارسری دانشجویی نقاشی "ژکال" ادامه داد: داوری آثار در ۱۹ فروردین ماه ۹۸ و اختتامیه جشنواره در تاریخ ۶ اردیبهشت ماه ۹۸ در پردیس ملت برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه هر دانشجو می‌تواند ۳ اثر به جشنواره ارسال کند، گفت: این در حالی است که ارسال آثار محدود نیست، به طریقی که در دوره‌های گذشته تا ۴ هزار اثر به جشنواره ارسال شده بود.

دبیر چهارمین جشنواره سرارسری دانشجویی نقاشی "ژکال" یادآور شد: دانشجویان تهرانی بیشترین آثار را به جشنواره ارسال می‌کنند؛ چراکه تعداد دانشکده‌های هنر در تهران از بقیه کشور بیشتر است. تمامی انجمن‌های علمی و دانشجویی دانشگاه‌های هنر سراسر کشور نیز می‌توانند با جشنواره همکاری کنند.

 ویژگی جشنواره "ژکال" به دانشجویی بودن آن است

بهنام کامرانی، معاون پژوهشی دانشکده تجسمی دانشگاه هنر با بیان اینکه ویژگی این جشنواره به دانشجویی بودن آن است، اضافه کرد: از اساتید خارج از دانشگاه نیز برای داوری آثار بهره خواهیم برد.

وی با بیان اینکه امسال جشنواره بسیار گسترده‌تر از دوره‌های گذشته شده است، یادآور شد: این جشنواره در دوره‌های گذشته خود به همت دانشجویان راه اندازی شده و اعتبار خوبی را برای خود طی سالیان کسب کرده است.

 این جشنواره پتانسیل ماندگاری را داراست

جمال عرب زاده، مشاور و استاد راهنمای جشنواره با ابراز امیدواری از اینکه "جشنواره ژکال" ماندگار شود، اضافه کرد: این جشنواره پتانسیل ماندگاری را داراست. ویژگی خاص این جشنواره رویکرد حرفه‌ای است که نسبت به دانشجویان رشته نقاشی در کل کشور داشته است.

دانشجویان علاقه‌مند به شرکت در این جشنواره می‌توانند به تارنمای جشنواره ژکال به نشانی jokalfestival.comمراجعه کنند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «چهارمین جشنواره نقاشی "ژکا&»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..