تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آقاجانیان: بازی زیبا همراه با نتیجه فلسفه کی روش است

آقاجانیان: بازی زیبا همراه با نتیجه فلسفه کی روش استبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مارکار آقاجانیان مربی تیم ملی فوتبال درباره وضعیت تیم ملی در آستانه جام ملت‌های آسیا اظهار کرد: همانطور که می‌دانید پس فردا اولین بازی ما در جام ملت‌های آسیاست و بازیکنان در شریط خوبی قرار دارند و چند مصدوم داریم که به غیر از جهانبخش همه به بازی با یمن می‌رسند. تمرینات خوبی داشتیم و بازیکنان از لحاظ روحی و روانی آماده این بازی هستند و مطمئن باشید طبق فلسفه کی روش به دنبال بازی زیبا همراه با نتیجه هستیم.  

او درباره اینکه بعضی‌ها می‌گویند، چون ایران در رنکینگ آسیا اول است شانس اول قهرمانی در جام ملت‌های آسیاست و باید راحت تیم‌های یمن، ویتنام و عراق را ببرد تا به فینال برود، گفت: ما تمام فکر و ذکرمان بازی اولمان است حتی درباره تیم‌های دیگر فکر نمی‌کنیم و همه هدفمان پیروزی در بازی اول برابر یمن است و به امید خدا  در زمان خودش به بازی‌های بعدی فکر می‌کنیم و تمرکزمان بر روی بازی با یمن است.  

مربی تیم ملی فوتبال درباره شرایط تیم ملی یمن تصریح کرد: کار‌های لازم را برای بازی با یمن انجام دادیم و برای همه حریفان خود احترام قائل هستیم و همانطور که گفتم به دنبال بازی زیبا توام با نتیجه خوب هستیم.  

او در پایان درباره اینکه کی روش برای بازی با یمن قصد دارد همه را شگفت زده کند،خاطر نشان کرد: من سئوال شما را متوجه نشدم، چون هیچ موقع ترکیب ما مشخص نبوده و نخواهد بود. بازیکنان همه شرایط خوبی دارند و هر کدام می‌توانند در ترکیب اصلی  قرار بگیرند.

بیشتر بخوانید: 

سرمربیان تیم ملی فوتبال ایران در ادوار مختلف جام ملت های آسیا

رونمایی از پیراهن تیم‌های گروه D جام ملت‌های آسیا

رختکن مشترک برای مدعیان اصلی قهرمانی آسیا/ بدعهدی اماراتی‌ها نسبت به تیم ملی فوتبال ایران

انتهای پیام/

اظهارات آقاجانیان درباره وضعیت تیم ملی  



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آقاجانیان: بازی زیبا همراه با نتیجه فلسفه کی روش است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..