تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رفع مشکلات آب‌وهوایی و کشاورزی به کمک داده‌های فضایی/ چگونه سبزیجات را ضدعفونی کنیم؟/ تصادف سرویس مدرسه در خزانه بخارایی حادثه آفرید/ ماجرای انتشار فیلم غیر اخلاقی در دانشگاه آزاد

پربازدیدهای علمی پزشکی؛به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، اگر امروز موفق به رصد اخبار علمی پزشکی نشده‌اید، برترین اخبار امروز این سرویس خبری را از نگاه کاربران در ادامه دنبال کنید.

تصادف سرویس مدرسه در خزانه بخارایی حادثه آفرید+ اسامی مصدومان
رئیس اورژانس تهران گفت: صبح امروز یک دستگاه مینی بوس، یک ون سرویس دانش آموزی و یک نیسان در خزانه بخارایی روبروی خروجی ترمینال جنوب تصادف کردند.

ایران، بر فراز بام تخصص‌های مغز و اعصاب و لاپاراسکوپی در منطقه/ جراحان ایرانی در ۱۰ رشته در زمره برترین‌های جهان قرار دارند
تعداد پزشکان عمومی و متخصص دارای شماره نظام پزشکی از سال ۱۳۵۶ تاکنون رشد ۱۰ برابری داشته است که در این میان جراحان ایرانی در رشته مغز و اعصاب و لاپاراسکوپی در منطقه رتبه نخست را دارند.

بهترین روش برای رفع سوختگی کشاله ران/ پوست مرغی را با ۲ نسخه خانگی از بین ببرید/ آسم را با معجونی عجیب درمان کنید

از مهمترین فواید تمر هندی وجود مقدار زیادی قند، پروتئین، اسید سیتریک، اسید مالیک، ویتامین C، کلسیم، پتاسیم، آهن و مواد فیبری در آن است.

ماجرای انتشار فیلم غیر اخلاقی در دانشگاه آزاد/ موضوع را از مراجع قضایی پیگیری می‌کنیم
رئیس دانشگاه آزاد تبریز درباره انتشار فیلمی از بخش‌هایی از مراسمی در دانشگاه که در فضای مجازی در حال انتشار است، توضیح داد.

داروی گیاهی که شما را زیبا و جوان‌تر می‌کند
یکی از شرکت‌های دانش بنیان موفق به ساخت دارویی جدید برای درمان کم پشتی مو شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران استعفا کرد+ سند
مسعود ناصری‌پور رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران از سمت خود استعفا کرد و استعفای وی مورد تایید وزیر سابق بهداشت قرار گرفت.

پنج گامی که دعواهای زن و شوهری را ختم به خیر می‌کند
دعواهای زناشویی در همه زندگی‌های مشترک پیش می‌آید اما بهترین راهکار مدیریت دعوا و اختلاف است.

ماهواره امیرکبیر در حال تحویل‌گیری است/ رتبه نخست ایران در صنعت فضایی منطقه/ مشکلات آب‌وهوایی و کشاورزی را به کمک داده‌های فضایی برطرف می‌کنیم

رئیس سازمان فضایی کشور گفت: اگر به زندگی روزمره نگاه کنید متوجه می‌شوید که تمام اطلاعات هواشناسی از طریق داده‌های ماهواره‌ای به دست می‌آیند و تمام کسب و کارها منوط به اطلاعات هواشناسی شدهاند زیرا شغل‌های مختلفی همچون کشاورزی و یا صیادی احتیاج به داده‌های ماهواره‌ای دارند.

درمان کم‌خونی با آش گیلدیک آذری/ کودکان و سالمندان مصرف این غذا را فراموش نکنند
یک محقق و پژوهشگر طب سنتی مصرف آش گیلدیک آذری را در رفع کم‌خونی و تقویت کودکان موثر دانست.

نمک دریا به هیچ وجه یددار نیست/ اعتبارات شیر مدارس هنوز تامین نشده است/ سن پوکی استخوان به زیر ۳۰ سال رسیده است

عبداللهی گفت: توزیع شیر مدارس در سطح مدارس اجرا می‌شود و برای مناطق کمتر برخوردار تاکید داریم که انجام شود و اعتبارات لازم تخصیص داده نشده است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رفع مشکلات آب‌وهوایی و کشاورزی به کمک داده‌های فضایی/ چگونه سبزیجات را ضدعفونی کنیم؟/ تصادف سرویس مدرسه در خزانه بخارایی حادثه آفرید/ ماجرای انتشار فیلم غیر اخلاقی در دانشگاه آزاد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..