تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بیرانوند ۳۰ رده بالاتر از اینیستا

پایگاه اینترنتی روزنامه تایمز ۳۳ ستاره مطرح باشگاه‌های فوتبال آسیا و همچنین لژیونر‌های آسیایی را از نظر فنی به ترتیب معرفی کرد.

بیرانوند 30 رده بالاتر از اینیستابه گزارش  خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پایگاه اینترنتی روزنامه تایمز در جدیدترین گزارش خود از نظر فنی ۳۳ بازیکن برتر باشگاه‌های آسیا و همچنین لژیونر‌های آسیایی در باشگاه‌های اروپایی را معرفی کرد که علیرضا بیرانوند دروازه بان پرسپولیس در ره سوم پس از سون هونگ مین ستاره کره ایی تاتنهام و ماکوتو حاسبه ستاره ژاپنی آینتراخت فرانکفورت قرار گرفت.

براساس این گزارش؛ علیرضا جهانبخش ستاره ایرانی برایتون در رده هفتم جدول و سردار آزمون ستاره ایرانی روبین کازان در رده ۲۸ فنی‌ترین بازیکنان آسیایی قرار گرفت.

در این رده بندی آندرس اینیستا ستاره اسپانیایی ویسل کوبه در رده ۳۳ ایستاد و در نتیجه ۳ ستاره ایرانی به نام‌های بیرانوند، سردار آزمون وعلیرضا جهانبخش بالاتر از این ستاره مطرح سابق بارسلونا قرار گرفتند.

بیشتربخوانید:

لحظات جالب و به یاد ماندنی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه + تصاویر

عجیب‌ترین اتفاقات جام جهانی ۲۰۱۸ فوتبال چه بود؟

گزارش AFC درباره نمایندگان لیگ قهرمانان آسیا در جام جهانی 2018؛ ایرانی ها درخشیدند

انتهای پیام/

3 ایرانی بالاتر از اسطوره بارسلونا قرار گرفتند



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بیرانوند ۳۰ رده بالاتر از اینیستا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..