تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




یارانه 6 ماهه 1200 نشریه در حال محاسبه است

 به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا؛ سید محمدرضا دربندی با بیان اینکه مطابق سنوات گذشته یارانه روزنامه‌ها باید در شش ماهه اول امسال در دو نوبت پرداخت می‌شد، اظهار کرد: یارانه نوبت اول در خرداد ماه پرداخت شد اما در پی گرانی کاغذ و مشکلات اقتصادی رسانه‌ها، یک ماه بعد، مبالغی به صورت علی‌الحساب به عنوان نوبت دوم برای رسانه‌ها واریز شد.

مدیرکل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی افزود: درباره یارانه نوبت سوم نشریات نیز وضعیت اعلام وصول هزار و 200 نشریه اعم از هفته‌نامه، دو هفته‌نامه، ماهنامه، فصل‌نامه و... هم‌اکنون در دست بررسی است.

وی درباره یارانه‌ حمایتی خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری نیز تصریح کرد: مشارکت پایگاه‌های خبری در طرح رتبه‌بندی، تولید محتوای تخصصی و اختصاصی (سایت‌هایی که بیش از 80 درصد مطالب خود را در یک حوزه تخصصی و اختصاصی منتشر می‌کنند) و پایگاه‌های خبری فعال در استان‌های کم برخوردار، مشمول حمایت یارانه‌ای شده‌اند.

او همچنین تأکید کرد: به منظور حمایت از بخش خصوصی در مطبوعات، یارانه اعطایی به روزنامه‌ها، نشریات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری تنها شامل رسانه‌های خصوصی می‌شود.

 دربندی با اشاره به پرداخت یارانه روزنامه‌ها در هفته گذشته توضیح داد: آنچه روزنامه‌ها طی هفته گذشته دریافت کرده‌اند در واقع مابه‌التفاوت محاسبه یارانه شش‌ماهه آنها بوده است؛ در این میان برخی روزنامه‌ها مطابق محاسبات، طلبکار بوده‌اند که مبلغ مذکور به آنها پرداخت شده و برخی در دو نوبت قبلی، بیش از مبلغ محاسبه شده دریافت کرده‌اند که به عنوان بدهی در نوبت‌های بعدی تسویه خواهد شد.

مدیرکل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی یادآور شد: روزنامه‌هایی که در محاسبه شش ماهه، مابه‌التفاوت نداشتند در نوبت جاری مبلغی دریافت نکرده‌اند.

جدول ارقام دریافتی روزنامه‌ها به تفکیک «علی‌الحساب نوبت اول» و «علی‌الحساب نوبت دوم» و مابه التفاوت شش ماهه در وب‌گاه معاونت مطبوعاتی منتشر شده است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «یارانه 6 ماهه 1200 نشریه در حال محاسبه است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..