تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مسابقات قویترین مردان کُرد کشور به میزبانی سنندج برگزار می‌شود

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، حامدجولائی، مدیر کل ورزش و جوانان کردستان از برگزاری مسابقات قویترین مردان کرد کشور تحت عنوان "به هئزترین پیاوانی کورده واری" با شعار "چهل سال ورزش، چهل سال افتخار " در اواخر دی ماه سال جاری به میزبانی سنندج خبر داد.

جولائی همچنین افزود، ۲۴ ورزشکار به نمایندگی از استان‌های کردستان، کرمانشاه، ایلام، آذربایجان غربی و کُرد‌های مقیم مرکز در قالب شش گروه در این رقابت‌ها حضور خواهند داشت و در سه مرحله مقدماتی، نیمه نهایی و نهایی با هم به رقابت می‌پردازند که از هر مرحله دو ورزشکار به دور بعد صعود خواهد کرد.

وی در پایان اضافه کرد، این دوره از مسابقات به مناسبت گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در سالن آزادی شهر سنندج برگزار می‌شود و پس از ضبط، تصویر بردای و تدوین در شب‌های دهه مبارک فجر از شبکه استانی صدا و سیمای مرکز کردستان پخش خواهد شد.

انتهای پیام/م

سنندج، میزبان مسابقات قویترین مردان کُرد کشور



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مسابقات قویترین مردان کُرد کشور به میزبانی سنندج برگزار می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..