تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برگشت حق آبه اردبیل از ارس/ لغو مصوبه انتزاع روستای عمارت از استان ابلاغ می شود

ساعت: 10:55 منتشر شده در مورخ: 1397/10/15 شناسه خبر: 1445434

استاندار اردبیل با اشاره موضوع روستای عمارت گفت:تا دو هفته اتی موضوع در هیئت دولت طرح و نسبت به اصلاح مصوبه اقدام خواهد شد و جای هیچگونه نگرانی از این بابت نیست.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سبلان‌ما،اکبر بهنام جو صبح امروز درمورد مصوبه انتزاع عمارت از گرمی  در پاسخ به خبرنگاران اظهار داشت: به محض اطلاع از موضوع بصورت ویژه شبانه با مقامات وزارت کشور مکاتبه شد و وزیر کشور هم در نامه ای به معاون اول رییس جمهور لزوم اصلاح مصوبه و حذف نام روستای عمارت را به هیات دولت اعلام کرد،در حال حاضر و پس از تصویب این درخواست در کمیته دفاعی سیاسی دولت ، تا دو هفته اتی موضوع در هیئت دولت طرح و نسبت به اصلاح مصوبه اقدام خواهد شد و جای هیچگونه نگرانی ازین بابت نیست.

وی تصریح کرد : از بدو ورود به استان، بجد دنبال منافع استان اردبیل بوده ام و بحث کاهش حق آبه استان در ارس را به صورت ویژه پیگیری نموده و بدون هیچ گونه مسائل حاشیه ای ۲۴۰ میلیون متر مکعب آب برگشت داده شد که کار بسیار ارزشمند و عظیمی بود.

استاندار اردبیل تاکید کرد: روستای عمارت نیز مثل حق آب مغان هیچ جای نگرانی ندارد و ان شاالله تا دو هفته آینده لغو مصوبه انتزاع این روستا از استان ابلاغ خواهد شد.

 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برگشت حق آبه اردبیل از ارس/ لغو مصوبه انتزاع روستای عمارت از استان ابلاغ می شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..