تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود DS SIMULIA Tosca 2019 – بهینه سازی ساختاری و شبیه سازی المان محدود

نرم افزار DS SIMULIA Tosca مجموعه کاملی است که راه حل های بهینه سازی ساختار و جریان سریع را به منظور شبیه سازی قدرتمند المان محدود و دینامیک سیالات ارائه می کند و سعی می کند که امکان بهینه سازی هر کدام از محصولات در یک فضای شبیه ساز، امکان پذیر باشد. برنامه دارای مفاهیم طراحی بسیار جامعی است و شما نیز می توانید راه حل های قدرتمند و بهینه ای را در این زمینه تجربه کنید. طراحی قطعات و استفاده از مجموعه های کم حجم برای ایجاد پایداری در چرخه محصولات از جمله این موارد می باشد. امکانات جدید طراحی در نسخه ۲۰۱۸ این برنامه اضافه شده است که ویژگی های توپولوژیکی را در سطح ابزارهایی نظیر مهره ها و اندازه آنها ایجاد می کند.

با دانلود DS SIMULIA Tosca می توانید ایده های نوآورانه ای را به صورت خودکار برای یک کار ایجاد کنید و فضای بسته موجود را با استفاده از تکنولوژی های منحصربفرد برنامه به بالاترین درجه از عملکرد برسانید. نرم افزار انصافا دارای بهره وری اقتصادی زیادی است و در صورت استفاده درست و ساده از برنامه، می توانید کیفیت محصول را با استفاده از طراحی های توسعه ای، بسیار بالاتر ببرید. هر کدام از اجزایی که به کار می برید، باید در دنیای واقعی توجیه داشته باشد و شبیه ساز این کار را برای شما انجام خواهد داد.

کاور-DS-SIMULIA-Tosca-2018

راهکارهایی که در زمینه ترمیم محصول، توسط این برنامه ارائه می شود، در سطح بسیار خوبی قرار دارد و هر ترمیم جزئی قابلیت اجرایی شدن دارد. این ترمیم ها می تواند از چشم طراح نیز به طور مانده باشد، در این حالت نرم افزار به لطف استفاده از شبیه ساز، می تواند این اشکالات را یافته و به طراح گوشزد کند. راهکارهای متنوعی ارائه می شود تا بی نقصی محصول حفظ شود. همه این امکانات به لطف ماژول های قدرتمند برنامه بوده است و بهینه سازی سازه ها را در طراحی سیالات کاربردی، برقرار کرده است.

ویژگی های کلیدی نرم افزار DS SIMULIA Tosca:

امکان استفاده از طرح های نوآورانه توسط شبیه ساز برنامه امکان بررسی و رفع المان ها، در هر بخش جزئی محصول ساخته شده بر پایه داده های FEA و CFD مدل سازی جامع و با کیفیت از دیدگاه های منحصربفرد سازگاری با دیگر محصولات سازنده قابلیت اجرا شدن روی ویندوز و لینوکس */ ]]> اسکرین-شات-DS-SIMULIA-Tosca-2018 اسکرین-شات-DS-SIMULIA-Tosca-2018 اسکرین-شات-DS-SIMULIA-Tosca-2018 اسکرین-شات-DS-SIMULIA-Tosca-2018 info

The Tosca optimization suite provides fast and powerful structural and flow optimization solutions based on FEA and CFD simulations. Tosca optimization suite consists of two products: Tosca Structure is for optimized structural designs, and Tosca Fluid provides optimized fluid flow design concepts.

Tosca Structure delivers powerful optimization solutions for design of lightweight, stiff, and durable parts and assemblies within shorter development cycles to maximize performance, minimize material and weight, and discover new design possibilities. Tosca Structure offers functionalities for topology, shape, bead and sizing optimization.

Tosca Fluid enables topology optimization-driven design concepts for fluid flow systems and components. Use its capabilities to create innovative design ideas automatically for a defined flow task and available package space. Tosca Fluid’s unique technology helps you achieve the highest flow performance, quality and eco-efficiency.

سیستم مورد نیاز

OS: Windows 10 64-bit/ Windows 8 64-bit

CPU: Intel Xeon CPU E5-1620

Graphic: AMD FirePro SDI

RAM: 4 GB

راهنمای نصب

1) ابتدا مطمئن شوید که آنتی ویروس شما به صورت کامل قطع می باشد. حال، فایل های فشرده دانلودشده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید.

2) وارد پوشه SolidSQUAD_License_Servers در فولدر Crack بشوید و فایل install_or_update.bat را به صورت Run as Administrator اجرا کنید.

3) فایل اجرایی setup.exe را به صورت Run as Administrator اجرا کنید و اقدام به نصب نمایید.

4) گزینه ی SIMULIA FLEXNet را در بخش License Server Configuration انتخاب کنید.

5) در ادامه ی نصب، در بخشی که از شما مقدار License Server 1 را می خواهد، عبارت زیر را وارد نمایید:

27800@localhost

6) در گام نصب مستندات، بر روی گزینه ی Skip documentation configuration for now کلیک کنید.

7) نرم افزار را نصب کنید. کار تمام است.

———————–

نکات مهم:

1) تنها بر روی سیستم عامل های 64بیتی قابل اجراست. ویندوزهای 10 و 8.1 برای این نسخه پیشنهاد می شوند.

2) پک مستندات (Documentations) اختیاری می‌باشد.

3) به هیچ وجه ترتیب نصب را که در بالا توضیح داده شده است، به هم نریزید. چرا که باعث اختلال در اجرای نرم افزار خواهد شد.

4) در هنگام نصب دقت کنید که به هیچ وجه FLEXnet License server واقع در ستاپ نرم افزار را نصب نکنید. چرا که لایسنس سرور کرک شده شما در گام دوم، نصب شده است.

اطلاعات فایل رمز فایل: www.downloadha.com لینک دانلود



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود DS SIMULIA Tosca 2019 – بهینه سازی ساختاری و شبیه سازی المان محدود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..