تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




درخواست بازیکنان نساجی از نکونام: برگرد تا کار را تمام کنیم

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ جواد نکونام که موفق شده بود پس از 24 سال نساجی را به لیگ برتر بیاورد، پس از مشکلاتی که بین مالکان باشگله رخ داد و درخواست های او عملی نشد از سمت خود استعفا کرد و از این تیم جدا شد. نکو پس از جدایی از نساجی به عنوان سرمربی پیکان انتخاب شد اما قرارداد او هم از سوی مدیرعامل ایرانخودرو فسخ تا فرکی سرمربی خودروسازان شود. پس از این اتفاق بازیکنان نساجی با انتشار عکسی از شادی آنها به همراه نکونام از سرمربی خود خواستند تا دوباره به این تیم برگردد تا کار نیمه تمام را با یکدیگر تمام کنند.

نساجی در نیم فصل اول موفق شد در رده دهم لیگ برتر قرار بگیرد.

256 251




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «درخواست بازیکنان نساجی از نکونام: برگرد تا کار را تمام کنیم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..