تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اسپرم معیوب مردان دلیل سقط‌جنین مکرر زنان؟

به گزارش خبرآنلاین، وقتی یک زن دچار سقط‌جنین مکرر می‌شود، زن و مرد آزمایش می‌دهند تا علت پیدا شود که به گفته محققان ممکن است مشکل از اسپرم مرد هم باشد.{لینک}

به‌طورمعمول پزشکان روی بدن زن تمرکز می‌کنند تا سیستم ایمنی بدن او را چک کرده و ببینند بدنش عفونت دارد یا نه؟

اما دکتر«چانا جایاسینا»محقق امپریال کالج می‌گوید ممکن است ایراد از ناحیه مرد باشد، درحالی‌که به‌طور سنتی اسپرم مرد چک نمی‌شود. به عقیده وی و گروهش اسپرم مرد نقش مهمی در سلامت بارداری زن(تأمین اکسیژن و مواد مغذی) دارد.

گروه مذکور 50 مرد که زنانشان دچار سقط‌جنین مکرر بودند را در بیمارستان سن ماری لندن مورد آزمایش قرار داده و اسپرم آن‌ها را با 60 داوطلب دیگر مقایسه کردند.

اسپرم مردانی که زنانشان دچار سقط‌جنین مکرر بودند، دو برابر حامل دی‌ان‌ای معیوب در مقایسه با گروه دیگر بودند.(هیچ‌کدام از مردان دچار عفونت کلامیدیایی نبودند.)

حالا دانشمندان با دریافت جدید از این تحقیق می‌خواهند علت اصلی را بیابند.

جایاسینا نتیجه می‌گیرد که هرچند این مطالعه کوچک بوده اما سرنخ‌هایی برای پیگیری مشکل در اختیار قرار می‌دهد. ما به این نکته رسیدیم که سطح بالایی از اکسیژن واکنشی در اسپرم خطر سقط‌جنین را افزایش می‌دهد و تمرکز درمانی روی این نکته می‌تواند اثربخش باشد.

5656




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اسپرم معیوب مردان دلیل سقط‌جنین مکرر زنان؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..