تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نجات جان ۲ جوان کوهنورد در ارتفاعات دنا توسط امدادگران هلال احمر

سید امان الله جهانبین، افزود: در این حادثه دو نفر به علت یخ بندان از صخره سقوط کردند.

وی اظهار کرد: این حادثه ساعت ۱۶ روز جمعه، ۱۴ دی ماه ۹۷ در ٦کیلومتری شمال شرق شهر سی سخت، مرکز شهرستان دنا در گردنه بیژن کوه دنا به وقوع پیوست .

وی اظهارکرد: پس از دریافت گزارش حادثه توسط عوامل امدادی جمعیت هلال احمر مبنی بر سقوط دو جوان از صخره در کوه های گردنه بیژن بلافاصله تعداد دو تیم سه نفره کوهستان، یک تیم پیشرو و یک تیم پشتیبان با استفاده از دو خودروی کمک دار کوهستان و دو عدد ست نجات کوهستان به محل حادثه اعزام شدند .

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: پس از یک ساعت پیاده روی افراد حادثه دیده را که دچار ترومای دست، سر، صورت و شکم شده بودند را پس از عملیات جستجو و انجام اقدامات اولیه پیش درمانی آنها را از محل گیر افتاده صعب العبور رهاسازی و به مسیر تردد(جاده)انتقال دادند.

جهانبین اضافه کرد: مصدومان جهت انتقال به مراکز درمانی ساعت ۱۹ تحویل عوامل اورژانس ۱۱۵ داده شدند.

۴۶




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نجات جان ۲ جوان کوهنورد در ارتفاعات دنا توسط امدادگران هلال احمر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..