تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بزرگترین زلزله هفته در وحدتیه/ ثبت ۶۸ زمین لرزه در کشور

به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛  بر اساس داده‌های ثبت شده در مرکز لرزه نگاری کشور، موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران، زلزله‌های رخ داده در کشور را از ۸ تا ۱۰ دی ماه را به اطلاع می‌رسانیم، تعداد ۶۸ زلزله در این فاصله به ثبت رسیده است.

جزئیات زلزله‌های هفته گذشته به این شرح است:

شنبه ۸ دی ماه

در کلاردشت استان مازندران زلزله‌ای به بزرگی ۳.۷ ریشتر در عمق ۱۵ کیلومتر رخ داده است، در سر پل ذهاب استان کرمانشاه زلزله‌ای به بزرگی ۲.۷ ریشتر در عمق ۱۲ کیلومتر گزارش شده است، زلزله دیگر این استان به بزرگی ۲.۸ ریشتر در عمق ۱۴ کیلومتر بوده است، در شبانکاره استان بوشهر زلزله‌ای به بزرگی ۳.۱ ریشتر در عمق ۱۰ کیلومتر به وقوع پیوسته است، زلزله دیگر این استان به بزرگی ۳.۳ ریشتر در عمق ۸ کیلومتر رخ داده است، در سالند استان خوزستان زلزله‌ای به بزرگی ۲.۶ ریشتر در عمق ۱۰ کیلومتر گزارش شده است.

بزرگترین زلزله هفته در وحدتیه/ ثبت ۶۸ زمین لرزه در کشور

بیشتر بخوانید: نکات طلایی پس از وقوع زلزله که جانتان را نجات می‌دهد

یکشنبه ۹ دی ماه

در حاجی آباد استان هرمزگان زلزله‌ای به بزرگی ۴.۱ ریشتر در عمق ۱۰ کیلومتر رخ داده است، در هجدک استان کرمان زلزله‌ای به بزرگی ۲.۹ ریشتر در عمق ۷ کیلومتر گزارش شده است، در خوی استان آذربایجان غربی زلزله‌ای به بزرگی ۳.۴ ریشتر در عمق ۱۵ کیلومتر به وقوع پیوسته است، در دهرم استان فارس زلزله‌ای به بزرگی ۲.۹ ریشتر در عمق ۱۰ کیلومتر به وقوع پیوسته است.

دوشنبه ۱۰ دی ماه

در جیرفت استان کرمان زلزله‌ای به بزرگی ۲.۵ ریشتر در عمق ۱۰ کیلومتر به وقوع پیوسته است، در کلاته خیج استان سمنان زلزله‌ای به بزرگی ۲.۸ ریشتر در عمق ۱۰ کیلومتر گزارش شدده است، در ارزوئیه استان کرمان زلزله‌ای به بزرگی ۴.۱ ریشتر در عمق ۸ کیلومتر به وقوع پیوسته است، زلزله دیگر این استان به بزرگی ۲.۹ ریشتر در عمق ۹ کیلومتر بوده است.

در کلات استان خراسان رضوی زلزله‌ای به بزرگی ۲.۶ ریشتر در عمق ۱۲ کیلومتر گزارش شده است، در کوهبنان استان کرمان زلزله‌ای به بزرگی ۲.۵ ریشتر در عمق ۱۲ کیلومتر گزارش شده است، در خانه زنیان استان فارس زلزله‌ای به بزرگی ۲.۸ ریشتر در عمق ۵ کیلومتر به وقوع پیوسته است.

بزرگترین زلزله هفته در وحدتیه/ ثبت ۶۸ زمین لرزه در کشور

سه‌شنبه ۱۱ دی ماه

در قصر شیرین استان کرمانشاه زلزله‌ای به بزرگی ۳ ریشتر در عمق ۷ کیلومتر رخ داده است، در انبار الوم استان گلستان زلزله‌ای به بزرگی ۳.۷ ریشتر در عمق ۱۰ کیلومتر رخ داده است، در قلعه گنج استان کرمان زلزله‌ای به بزرگی ۳.۳ ریشتر در عمق ۳۰ کیلومتر رخ داده است، زلزله دیگر این استان به بزرگی ۳.۶ ریشتر در عمق ۹ کیلومتر بوده است.

در اسدیه استان خراسان جنوبی زلزله‌ای به بزرگی ۲.۸ ریشتر در عمق ۸ کیلومتر گزارش شده است، در خوی استان آذربایجان غربی زلزله‌ای به بزرگی ۲.۸ ریشتر در عمق ۷ کیلومتر گزارش شده است، در وحدتیه استان بوشهر زلزله‌ای به بزرگی ۴.۲ ریشتر در عمق ۱۶ کیلومتر گزارش شده است، در لافت استان هرمزگان زلزله‌ای به بزرگی ۳.۲ ریشتر در عمق ۱۰ کیلومتر رخ داده است، اسدیه استان خراسان جنوبی زلزله‌ای به بزرگی ۲.۶ ریشتر در عمق ۱۰ کیلومتر گزارش شده است.

بزرگترین زلزله هفته در وحدتیه/ ثبت ۶۸ زمین لرزه در کشور

بیشتر بخوانید: توصيه های ايمنی اورژانس برای زمان زلزله

چهارشنبه ۱۲ دی ماه

در رامیان استان گلستان زلزله‌ای به بزرگی ۲.۶ ریشتر در عمق ۱۰ کیلومتر رخ داده است، در علام رودشت استان فارس زلزله‌ای به بزرگی ۲.۵ ریشتر در عمق ۱۰ کیلومتر گزارش شده است، در وحدتیه استان بوشهر زلزله‌ای به بزرگی ۴.۶ ریشتر در عمق ۱۲ کیلومتر گزارش شده است، در کنار تخته استان فارس زلزله‌ای به بزرگی ۳.۱ ریشتر در عمق ۱۳ کیلومتر گزارش شده است.

در فاضل آباد استان گلستان زلزله‌ای به بزرگی ۳.۳ ریشتر در عمق ۱۰ کیلومتر به وقوع پیوسته است، در شهر پیر استان فارس زلزله‌ای به بزرگی ۴.۵ ریشتر در عمق ۱۰ کیلومتر گزارش شده است، در مزایجان استان فارس زلزله‌ای به بزرگی ۳.۷ ریشتر در عمق ۱۰ کیلومتر گزارش شده است، در کنار تخته استان فارس به بزرگی ۲.۹ ریشتر در عمق ۱۰ کیلومتر گزارش شده است.

بزرگترین زلزله هفته در وحدتیه/ ثبت ۶۸ زمین لرزه در کشور

پنجشنبه ۱۳ دی ماه

در برازجان استان بوشهر زلزله‌ای به بزرگی ۲.۵ ریشتر در عمق ۶ کیلومتر گزارش شده است، در مزایجان استان فارس زلزله‌ای به بزرگی ۳.۲ ریشتر در عمق ۱۰ کیلومتر گزارش شده است، در بالا ده استان فارس زلزله‌ای به بزرگی ۳.۱ ریشتر در عمق ۱۰ کیلومتر به وقوع پیوسته است، در قصر شیرینی استان کرمانشاه زلزله‌ای به بزرگی ۲.۷ ریشتر در عمق ۱۰ کیلومتر رخ داده است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بزرگترین زلزله هفته در وحدتیه/ ثبت ۶۸ زمین لرزه در کشور»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..