تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




«فتنه تغلب» به چاپ سوم رسید

«فتنه تغلب» به چاپ سوم رسیدبه گزارش حوزه ادبیات  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، با عرضه و اتمام چاپ اول و دوم «فتنه تغلب» پس از گذشت یک هفته از رونمایی کتاب، روز شنبه ۱۵ دی چاپ سوم این کتاب راهی بازار خواهد شد. این کتاب شامل روایت‌هایی است از متن و فرامتن فتنه ۸۸ که انتشارات انقلاب اسلامی (وابسته به دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله خامنه‌ای) آن را منتشر کرده است.

بخش‌هایی از این کتاب، روایت‌هایی از برخی سخنان و کنش‌های رهبر انقلاب را در بر می‌گیرد که دیگران آن‌ها را بیان کرده اند؛ از جمله حجت‌الاسلام حمید پارسانیا شرحی از جلسه صمیمانه و گفتگو‌های صریح تعدادی از فضلای حوزه علمیه با رهبر انقلاب اسلامی در اواخر تیرماه ۸۸ را ارائه کرده است.

بخش کوتاهی از فیلم دیدار فضلای حوزه با رهبر انقلاب نیز شنبه گذشته هم‌زمان با انتشار کتاب در سایت KHAMENEI.IR منتشر شد که استقبال و بازتاب گسترده‌ای در بین مخاطبان و رسانه‌ها داشت.

 مصطفی غفاری گردآورنده «فتنه تغلب» درباره علت استقبال از این کتاب گفت: «من فکر می‌کنم هم کسانی که در جریان انتخابات ریاست جمهوری سال ۸۸ در سن بلوغ سیاسی بوده‌اند و هم نسل‌های جوان‌تر، هر یک به نحوی درباره فتنه سؤالات و ابهاماتی دارند و امیدوارند که در این کتاب، دست‌کم پاسخ برخی از آن‌ها را دریافت کنند. البته فتنه‌گران و رسانه‌های حامی آن‌ها نیز این را به خوبی می‌دانند و خط تخریب به شکلی گشوده شده تا مخاطب را با القای پیش‌فرض‌هایی، از اصل مطالعه کتاب منصرف کند. برای مثال شبکه و سامانه رسانه‌ای انگلیسی که در وقایع ۸۸ صحنه‌گردان تبلیغاتی فتنه‌گران بود، با جدیت فعال شده و تاکنون ۴-۵ ویژه‌برنامه درباره کتاب ساخته و پخش کرده است.

درعین‌حال من فکر می‌کنم نایاب شدن چاپ‌های اول و دوم کتاب در یک هفته، پاسخ مردم به این‌گونه تبلیغات مسموم است؛ چون آن‌ها فارغ از هیاهو به دنبال درکی عمیق‌تر از مسئله اصلی فتنه ۸۸ و نحوه مواجهه نظام و رهبر انقلاب با این موضوع هستند.»

از ویژگی‌های چاپ جدید کتاب «فتنه تغلب» اضافه شدن نمایه برای استفاده بهتر خوانندگان از مطالب کتاب و افزودن نکاتی در دیباچه برای معرفی مطالب و آشنایی اجمالی مخاطب با آن‌ها است. علاوه بر این، فهرست‌بندی کتاب هم بهینه شده است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر ««فتنه تغلب» به چاپ سوم رسید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..