تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




لباس‌های فرقه اساسین به بازی Monster Hunter: World اضافه شد +تصویر

.به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، تقریبا یک سال است که مجموعه جدید عنوان شکارچی هیولا - Monster Hunter: World عرضه شده است. این عنوان به محض عرضه به دلیل کیفیت بالای ساختی و داستان جذاب، محبوبیت بیشتری بین گیمرها پیدا کرد. موفقیت این عنوان به قدری بود که توانست از منتقدان مختلفی جایزه دریافت کند. این موفقیت‌های پیاپی باعث نشده است که  توسعه دهندگان شکارچی هیولا - Monster Hunter: World دست از پیشرفت بازی خود بکشند. آن‌ها هنوز هم برای این عنوان محتوا تولید می‌کنند.

بر طبق جدیدترین خبرهایی که از این عنوان منتشر شده است گیمرها می‌توانند در شکارچی هیولا - Monster Hunter: World لباس‌ها‌یی از مجموعه فرقه اساسین - Assassin’s Creed داشته باشند. همزمان با اعلام این مسئله، کپ‌کام از اضافه شدن شخصیت اصلی مجموعه‌ بازی‌های ویچر به این عنوان خبر داد.

برای اینکه بتوانید از این لباس‌ها استفاده کنید باید یک ماموریت (کوئست) جدید را انجام دهید. نام این ماموریت SDF: Silent, Deadly and Fierce است. در این ماموریت سه هیولا وجود دارند که باید با آن‌ها مبارزه کنید. هنگامی که این ماموریت تمام شود و آن هیولاها کشته شوند از جنازه آن‌ها به شما آیتمی به نام Senu Feather داده می‌شود. شما برای ساختن هر کدام از لباس‌های بایک (شخصیت عنوان Assassin's Creed Origins) یا اتزیو (لباس مخصوص اساسین‌ها در عنوان Assassin's Creed) نیاز به ۲ عدد Senu Feather دارید.

.

بهتر است به این نکته توجه داشته باشید که لباس بایک به شما قدرت جدیدی اضافه نمی‌کند ولی لباس اتزیو سرعت حرکت و مخفی شدن شخصیت داستان را زیاد می‌کند. این ماموریت فقط در دسترس کاربران کنسول پلی استیشن ۴ و ایکس باکس وان قرار داده شده است. متاسفانه این ماموریت هنوز در دسترس کاربران رایانه قرار نگرفته است.

بیشتر بخوانید: عکس‌های بهترین میان‌رده شیائومی، در TENAA منتشر شد +تصاویر 

انتهای پیام/

اضافه شدن فرقه اساسین به شکارچی هیولا



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «لباس‌های فرقه اساسین به بازی Monster Hunter: World اضافه شد +تصویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..