تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود بازی Medieval Kingdom Wars برای کامپیوتر – نسخه SKIDROW

بازی Medieval Kingdom Wars چشم انداز تازه ای را برای آثار استراتژیک به ارمغان اورده است. این اثر نقشه جهانی پادشاهی را با سیستم زمان واقعی ترکیب کرده است و داستان بازی را در سال ۱۳۳۶ روایت می کند. در این زمان جنگ های صدساله روی داده است و یک کمپین بسیار بزرگ در انتظار بازیکنان است. شما این بازی را در نقش یک نجیب زاده ناپخته شروع می کنید که در خدمات پادشاهی قرار دارد. دوازده ملت در بازی وجود دارد که توسط ۵۰ لرد هدایت می شوند. هر کدام از این ملت ها سرگذشت منحصربه فردی دارند و هرکدام داستانی را برای ما خواهند گفت.

راه های زیادی برای بازی وجود دارد و شما علاوه بر بخش کمپین، می توانید تجربه کنند حالت های کلاسیک RTS و جنگ های مولتی پلیر هم باشید. بازیکن می تواند ۹ سناریو مختلف را در بخش داستانی بازی تجربه کند و پیشبرد داستان را خودش برعهده داشته باشد. ریتم بازی به گونه ای است که شما برای تجربه دوباره شانس مجدد ندارید و در صورتی که با شکست مواجه شوید، باید همه چز را از اول شروع کنید. این گیم پلی ثابت است و شما به نیروهای ثابت جهت کامل کردن ارتش خود نیاز خواهید داشت. می توانید اردوگاه خود را تنظیم کنید و در طول نبردها مناطقی را تحت تصرف خود داشته باشید.

Medieval Kingdom Wars PC-SKIDROW

دانلود-بازی-Medieval-Kingdom-Wars

بیش از ۱۲۰ واحد جنگی برای بازی Medieval Kingdom Wars در نظر گرفته شده است که نشان از جنگ های حماسی و واقع گرایانه در این اثر دارد. پویایی نبردها عالی است و برخی از واقعیت های تلخ جنگ های صدساله را برای بازیکنان روایت می کند. شما از آزادی کاملی برای مدیریت همه چیز برخوردار هستید و می توانید در حالت RTS بیشترین لذت را از بازی ببرید. می توانید دیوارهای خود را بسازید و نیروهای خود را در مکان دلخواه مستقر سازید. بازی Medieval Kingdom Wars درخت مهارت پیچیده ای دارد که همه نیروهای شما در آن قرار دارند و می توانید مهارت آنها را کم کم بیشتر کنید. بیش از ۲۴۰ سلاح پیشرفته و کلاسیک برای بازی در نظر گرفته شده است که از جدیدترین اختراعات آن زمان محسوب می شوند. باید توانایی مدیریت نقشه جهانی را داشته باشید و با تسلط کامل نسبت به سرزمین خود و سرزمین های دشمن عمل کنید.

*/ ]]> اسکرین-شات-Medieval-Kingdom-Wars اسکرین-شات-Medieval-Kingdom-Wars اسکرین-شات-Medieval-Kingdom-Wars اسکرین-شات-Medieval-Kingdom-Wars اسکرین-شات-Medieval-Kingdom-Wars اسکرین-شات-Medieval-Kingdom-Wars info

Medieval Kingdom Wars brings a fresh perspective to the grand strategy genre, combining world map kingdom management with a full-on real time approach. It`s 1336, the time of the Hundred Years’ War

You start the game as a minor noble, in service to your King. With over a dozen nations and over 50 Lords to choose from, each playthrough is truly unique and tells it`s own story. There are many ways to play the game. The Grand Campaign. Classical RTS skirmish with solo, coop and multiplayer options. And a story driven introductory campaign that introduced the player to the the time period through 9 crafted scenarios.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows Vista
Processor: 2.4 GHz Dual Core
Memory: 3 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GT 530 / ATI Radeon HD 6570
DirectX: Version 11
Network: Broadband Internet connection
Storage: 5 GB available space
Sound Card: DirectX Compatible
Additional Notes: Software installations required (included with the game) include Steam Client, Visual C++ 2008 Redistributable, DirectX and Microsoft .NET 4. Internet connection required to play the multiplayer porition of the game.

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows 7+
Processor: 2.4 GHz Quad Core
Memory: 5 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 550 Ti / Radeon HD 6790
DirectX: Version 11
Network: Broadband Internet connection
Storage: 7 GB available space
Sound Card: DirectX Compatible
Additional Notes: Software installations required (included with the game) include Steam Client, Visual C++ 2008 Redistributable, DirectX and Microsoft .NET 4. Internet connection required to play the multiplayer porition of the game.

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه SKIDROW را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل رمز فایل: www.downloadha.com



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود بازی Medieval Kingdom Wars برای کامپیوتر – نسخه SKIDROW»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..