تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود بازی Holy Potatoes A Weapon Shop v1.1.4.1 برای کامپیوتر

بازی Holy Potatoes A Weapon Shop شما را وارد یک دنیای شبیه ساز می کند و باید فروشگاه سلاح خود را در آن گسترش دهید و سعی کنید که مدیریت بهتری برای افزایش فروش داشته باشید. می توانید این فروشگاه را گسترش دهید و در جهان عجیب و غریب بازی تجربه کسب کنید. می توانید از المان های بازی برای ساخت سلاح های منحصربفرد استفاده کنید و آنها را به قهرمانانی که درخواست می کنند بفروشید. شما بیش از ۷۰ قهرمان سیب زمینی در بازی خواهید داشت و بیش از ۲۰۰ سلاح متنوع را در بازی می توانید داشته باشید.

کسب و کار خود را می توانید در بیش از ۳۰ حوله گسترش دهید و ۲۰ مکان منحصربفرد را هم تجربه کنید. بازی گیم پلی هیجان انگیزی را برایتان خواهد داشت و طرفداران بازی هایی همچون Game Dev Story و Weapon Shop De Omasse and Recettear: An Item Shop’s Tale از تجربه آن لذت بیشتری خواهند برد. باید گفت که این ژانر جدید در حال گسترش است و ارائه چنین گیم پلی ای می تواند تجربه جدیدی برای شما محسوب شود.

Holy Potatoes A Weapon Shop MULTi7 PC-PROPHET

دانلود-بازی-Holy-Potatoes-A-Weapon-Shop

از دیگر ویژگی های بازی Holy Potatoes A Weapon Shop می توان به کشف و گسترش صدها سلاح، مدیریت و آموزش بیش از ۳۰ آهنگر اشاره کرد که همگی می توانند تعداد مشتریان شما را با افزایش قابل توجهی روبرو کنند. باید اطلاعات بیشتری در مورد قهرمانان بازی کسب کنید و سپس در فروش سلاح های مورد علاقه آنها دقت لازم را داشته باشید. ارتقا تجهیزات و استخدام نیروهای بیشتر، می تواند کمک زیادی به گسترش کسب و کار شما داشته باشد. این قهرمانان بازی هستند که تعیین می کنند شما چه سلاحی بسازید و روند کار خود را روی طراحی چه اسلحه خلاقانه ای قرار دهید. بدین منظور تمامی اطلاعات ریز و درشت قهرمانان عجیب و غریب بازی در اختیار شما قرار دارد و وقایع و اتفاقاتی که برای آنها می افتد، تماما به شما بستگی دارد.

*/ ]]> اسکرین-شات-Holy-Potatoes-A-Weapon-Shop اسکرین-شات-Holy-Potatoes-A-Weapon-Shop اسکرین-شات-Holy-Potatoes-A-Weapon-Shop اسکرین-شات-Holy-Potatoes-A-Weapon-Shop اسکرین-شات-Holy-Potatoes-A-Weapon-Shop اسکرین-شات-Holy-Potatoes-A-Weapon-Shop info

Holy Potatoes! A Weapon Shop?! is a wacky simulation game where you manage your very own weapon shop and expand its business across an incredible potato world.

Use your potato smiths to forge weapons and sell them to questing heroes. You will meet more than 70 potato heroes, forge more than 200 weapons, expand your business into 20 wacky areas, manage 30 zany potato smiths, discover 10 legendary pop culture heroes . . . and even adopt a potato dog!

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: XP / Vista / 7
Processor: Intel 2 GHz
Memory: 2 GB RAM
Graphics: 1280 x 720 Minimum Resolution
DirectX: Version 9.0
Storage: 3 GB available space

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه PROPHET را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل رمز فایل: www.downloadha.com



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود بازی Holy Potatoes A Weapon Shop v1.1.4.1 برای کامپیوتر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..