تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آغاز نمایش مستندی درباره‌ی فائزه هاشمی در گروه «هنر و تجربه»

مستند «مثل یک زن» پرتره‌ای درباره‌ی زندگی فائزه هاشمی از فردا ۱۵ دی ماه نمایش‌اش را در گروه سینمایی «هنر و تجربه» آغاز می‌کند.

مژگان اینالو با اعلام اینکه مستندش از اوایل شهریور ماه،  مجوز نمایش داشته است، دلیل اصلی تاخیر در اکران این مستند را دوری از حاشیه‌ها دانست و در گفت‌وگوی کوتاه با ایسنا خبر اکران فیلمش را تایید کرد.

«مثل یک زن» مستند پرتره‌ای درباره زندگی فائزه هاشمی است.

سیاستمداری که به قول کارگردان این فیلم همیشه نامش با جلوت و جدال همراه است.

مژگان اینانلو در یاداشتی تاکید می‌کند که سعی کرده به‌دور از جنجال این مستند را بسازد:«این فیلم مستند تلاش می‎کند تا  زندگی یک سیاستمدار جنجالی را بدون جنجال به تصویر کشد، سیاستمداری که همیشه در جلوت و جدال دیده شده‌است اینجا در خلوت خانه و جمع خانواده‎اش دیده می‌شود. تلاش کرده‎ام تا با نگاه جستجوگر و کنجکاو دوربین به دنبال شکار رفتارهایی باشم که می‌تواند کلید کشف شخصیت‎های سیاسی باشد .در این فیلم به دنبال صندلی داغ  نباشید ،فیلم شما را با او همسفر می‎کند مانند یک دوست.»

مژگان اینانلو که لیسانس تاریخ فوق لیسانس ادیان و عرفان از دانشگاه تهران را دارد،تاکنون ۱۶ فیلم مستند را برای تلویزیون و سینما کارگردانی کرده‌است. مستندهایی چون «زنان فرماندار» که درباره زنانی که در سیستان و بلوچستان فرماندار شده‎اند؛«حق ناحق بودن» درباره تحمل مخالف و شیوه‎های گفت‌وگو؛«آسمان امن است» درباره فرزندان شهیدی که هویت خود را در جامعه پنهان می‎کنند و از پدران خود گریزانند» و «ریشه در خویش» که به دلتنگی‌های مهاجران افغانستانی مقیم ایران می‌پردازد.

«مثل یک زن»/ کارگردان و تهیه کننده:مژگان ایلانلو -تدوین:فرید دغاغله- تصویر:جعفر موسوی،علی میرکریمی- صدا:میثم سبوحی-صداگذاری و میکس:مهرداد جلوخانی-اصلاح رنگ و نور:حمزه حردانی-تیتراژ و زیرنویس: سمیرا کاملی-

مراسم آیین دیدار با عوامل مستند«مثل یک زن» به کارگردانی مژگان اینانلو امروز جمعه ۱۴ دی ساعت ۱۸ در موزه سینما برگزار می‎شود.

انتهای پیام




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آغاز نمایش مستندی درباره‌ی فائزه هاشمی در گروه «هنر و تجربه»»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..