تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بستری شدن دوباره مارادونا در بیمارستان

۸۱۶۰۸۵

۶۷۱ بازدید

دیگو مارادونا، اسطوره فوتبال آرژانتین، به دلیل خونریزی معده، در بیمارستان بستری شد و برای مشخص شدن دلیل مشکلش، تحت آندوسکوپی قرار خواهد گرفت.

ورزش سه: دیگو مارادونا، اسطوره فوتبال آرژانتین، به دلیل خونریزی معده، در بیمارستان بستری شد و برای مشخص شدن دلیل مشکلش، تحت آندوسکوپی قرار خواهد گرفت.

 ژرژ ریال، روزنامه نگار، در توئیتی خبر داد که مارادونا برای چک آپ های معمول به بیمارستان کلینیکا الیووس در بوئنوس آیرس رفته بود که پزشکان متوجه مشکل او شدند.

هنوز خانواده مارادونا یا مسئولان بیمارستان در مورد مشکل کاپیتان سابق تیم ملی آرژانتین به طور رسمی اظهار نظر نکردند.

بستری شدن دوباره مارادونا در بیمارستان

این اولین بار نیست که مارادونا به دلیل مشکلات جسمی در بیمارستان بستری می شود. همین تابستان قبل بود که پس از پیروزی 2-1 آرژانتین مقابل نیجریه در جام جهانی، او دچار کاهش فشار خون شد. مارادونا همچنین در به دلیل مشکل آرتریت هر دو زانویش، در تمرینات تیم مکزیکی دورادوس با عصا حضور پیدا می کرد.

اما معروف ترین مشکل او به سال 2004 برمی گردد؛ زمانی که به دلیل مصرف الکل و مواد مخدر، در بیمارستان بستری شده بود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بستری شدن دوباره مارادونا در بیمارستان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..