تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تصاویر | جنجال هندی‌ها به خاطر ورود ۲ زن به معبد ممنوعه

ورود دو زن به یکی از معابد مقدس هند جنجال زیادی به پا کرده و باعث شکل گیری تظاهراتی شده که تا به حال یک کشته داشته است! قرن هاست که طبق قوانین هندوها، زنان ۱۰ تا ۵۰ ساله اجازه ورود به معبد آیاپا در منطقه ساباریمالای هند را ندارند اما دو روز پیش دو زن ۴۰ و ۴۲ ساله این قانون را به چالش کشیدند و پا به معبد گذاشتند.

 معبد «آیاپا» در منطقه «ساباریمالا» یکی از مهم‌ترین اماکن مذهبی هندوها محسوب می‌شود و طبق یک باور سنتی که به شکل قانون درآمده، تمام زنانی که در سن باروری هستند (بین ۱۰ تا ۵۰ سال) حق ورود و بازدید از این معبد را ندارند. بحث بر سر ورود زنان به این معبد طی هفته‌های گذشته بین هندوهای سنت‌گرا و مدافعان حقوق زنان بالا گرفته است.

عکس‌ها: reuters
​۶۷۲۸۲




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تصاویر | جنجال هندی‌ها به خاطر ورود ۲ زن به معبد ممنوعه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..