تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گزارش اختصاصی خبرنگار خبرآنلاین از آخرین وضعیت تیم‌ملی و جام ملت‌های آسیا

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در فاصله یک روز تا آغاز رسمی رقابت‌های جام ملت‌های آسیا و دیدار افتتاحیه، خبرنگار خبرآنلاین گزارشی درباره آخرین وضعیت تیم‌ملی و رقابت‌ها برای ما ارسال کرده که ویدیو آن را تماشا می‌کنید. تیم‌ملی فوتبال ایران امروز سومین جلسه تمرینی خود را در ورزشگاه کریکت برگزار خواهد کرد. تمرینی که از ساعت 18:30 شروع خواهد شد. یکی از نکات قابل توجه درباره تمرینات تیم ملی فضای امنیتی ایجاد شده پیرامون ورزشگاه محل برگزاری تمرین است. ادامه گزارش خبرنگار خبرآنلاین را در ویدیو زیر می‌توانید تماشا کنید.

43257




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گزارش اختصاصی خبرنگار خبرآنلاین از آخرین وضعیت تیم‌ملی و جام ملت‌های آسیا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..