تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سریال آچمز | داستان سریال آچمز بیوگرفی بازیگران سریال آچمز و عکس بازیگران

سریال آچمز

سریال آچمز سریال جدید شبکه سه سیما به تهیه کنندگی حسین آقاهرندی است. این سریال یک درام با موقعیت های طنز است که در لوکیشن های مختلف در شهر تهران فیلمبرداری شده است.

زمان پخش سریال آچمز

سریال آچمز در 30 قسمت تولید شده است که احتمالا در نوروز پخش می شود.

سریال آچمز

خلاصه داستان سریال آچمز

مصیب پس از 45 سال متوجه می شود که تنها فرزند خانواده نبوده است و یک برادر یا خواهر از خودش هم دارد. برای پیدا کردن این خواهر یا برادر و یادگاری پدر و مادرش، راهی تهران می شود ولی متوجه می شود که خودش گمشده بزرگتری دارد؛ عزت و احترام!

مجبور است بین این 2 گمشده یکی را انتخاب کنید و همین داستان های پیچیده ای برای او ایجاد می کند که او را به انسانی متفاوت تبدیل می کند.

سریال آچمز

بازیگران سریال آچمز

در این مجموعه تلویزیونی هومن برق‌نورد، امیرحسین رستمی، سید مهرداد ضیایی، مهران رجبی، سارا خوئینی‌ها، بیتا سحرخیز، مهوش صبرکن، پریسا مقتدی، سهند جاهدی، هادی عطایی‌فر، احمدرضا اسعدی و مونا اسکندری بازی دارند.

سریال آچمز

عوامل سریال آچمز

عوامل آچمز عبارت‌اند از تهیه‌کننده: حسین آقا هرندی، کارگردان: مهرداد خوشبخت، طراح و نویسنده: سعید فرهادی، مجری طرح: سپیده پورکیانی، بازیگردان: هومن برق‌نورد، مدیر تولید: رضا نصیری‌نیا، مدیر برنامه‌ریزی: سیدعلی هاشمی، طراح صحنه: امیر زاغری، طراح لباس: نازنین توسلی، مدیر تصویربرداری: بهنام کریمی، صدابردار: امیر پرتوزاده، طراح گریم: امید گل‌زاده، تدوین: محمد حسین غضنفری و هانی گلشن‌فر، طراح و ترکیب صدا: آرش اسحاقی، منشی صحنه: ساناز فرهانی، مدیر تدارکات: حمید پریز، ناظر کیفی تولید: حمیدرضا شیروانیان، ناظر کیفی نگارش:امیررضا پوروزیری، عکاس:مهسا طیب طاهر، مشاور رسانه‌ای: میلاد نجفی.

سریال آچمز

بزودی در همین مطلب اطلاعات بیشتری در مورد زمان پخش، آهنگ تیتراژ و … را خواهید خواند.

بخوانید :

سریال ستایش 3 | داستان سریال ستایش 3 و عکس های بازیگران سریال ستایش سه سریال بچه مهندس 2 | داستان سریال عکس و بیوگرافی بازیگران سریال بچه مهندس 2 سریال بانوی سردار | خلاصه داستان و بیوگرافی بازیگران سریال بانوی سردار بازیگران سریال ممنوعه و داستان و حواشی سریال ممنوعه



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سریال آچمز | داستان سریال آچمز بیوگرفی بازیگران سریال آچمز و عکس بازیگران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..