تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مسئولان بدانند بازی با خون شهدا، دنیا و اخرتشان را تباه می‌کند

ساعت: 14:23 منتشر شده در مورخ: 1397/10/14 شناسه خبر: 1445292

امام جمعه موقت قزوین گفت :بازی با خون شهدا دنیا و آخرتتان را نابود می‌کند این در حالی است که ما نیز باید مراقب باشیم چراکه نفوذی‌‌ها هنوز هم در کشور حضور دارند و نفس می‌‌کشند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از   صبح قزوین حجت‌الاسلام علی قابل امام جمعه موقت قزوین در خطبه‌های امروز نماز جمعه که در مسجدالنبی(ص) قزوین برگزار شد، با اشاره به اینکه پیامبر اکرم (ص) از یهودیان کمک نمی‌‌گرفتند، اظهار کرد: باید از رفتار ایشان درس گرفته و هرگز از دشمن کمک نگریم. 


وی افزود: ما باید وظیفه خود را انجام دهیم و غصه غنائم را نخوریم اما دنیا دوستان که سبک مغز بوده و بی مطالعه حرف زده و تجزیه و تحلیل می‌‌کنند نسبت به انجام وظایف خود توجیه نیستند. 

قابل بیان کرد: نتیجه گوش ندادن به سخن ولی امر قطعاً شکست و نابودی است حال آنکه اگر متوجه امر ولایت باشیم پیروزی از آن ما خواهد بود. 

امام جمعه موقت قزوین تصریح کرد: سال گذشته ترامپ عنوان کرده بود که ایران باید از نفوذ خود در خاورمیانه بکاهد در حالی که ما با این ملت‌‌ها سال‌‌ها زندگی کرده‌‌ایم و امروز امریکایی‌‌ها با خفت از سوریه، عراق و افغانستان خارج می‌‌شوند. 

وی اظهار کرد: امریکایی‌‌ها بدانند هر مقداری در خروج از یمن و فلسطین تأخیر کنند قطعاً به ذلت آنها افزوده خواهد شد. 

امام جمعه موقت قزوین گفت: بهترین زاد و توشه انسان در عالم برزخ و روز قیامت تقوا است. 

وی با اشاره به اینکه خداوند در قرآن می‌‌فرماید اگر مسلمان‌‌ها در راه خدا کشته شوند بهتر از سایر مرگ‌‌ها است، افزود: شهدای راه حق این پیام را دریافتند که خیر عظیم در این مسیر نهفته است و به همین سبب در راه حق جانفشانی کردند. 

قابل بیان کرد: این هفته سالروز بزرگداشت حماسه خونین هویزه و شهادت شهدای بزرگ و مظلوم به فرماندهی شهید علم‌الهدی است در حالی قتل امیرکبیر نیز در این مقطع تاریخی اتفاق افتاده است. 

امام جمعه موقت قزوین تصریح کرد: همچنین در دی ماه سال ۵۷ نیز درجه‌داران ملعون پهلوی خود را آماده حمله به مردم بی‌‌گناه می‌‌کردند. 

ایران سرزمین مردان بزرگ، شجاع و متدین است 

وی با اشاره به اینکه ایران سرزمین انسان‌‌های بزرگ، شجاع و متدین است، اظهار کرد: ایران اسلامی مدافعان جان برکفی دارد که اجازه نمی‌دهند دشمنان خفاش‌وار وارد مملکت شوند. 

قابل خطاب به برخی از مسؤولان بیان کرد: بازی با خون شهدا، دنیا و آخرتتان را به تباهی می‌‌کشاند. 

این مسؤول با اشاره به اینکه انتخاب بختیار به عنوان آخرین وزیر دودمان پهلوی نیز از وقایع تاریخی است که در این ایام اتفاق افتاده است، گفت: نه تنها مردم بلکه جبهه ملی نیز بختیار را قبول نداشته و از بین خود راندند. 

وی افزود: باید مراقب باشیم چراکه نفوذی‌‌ها هنوز هم در کشور حضور دارند و نفس می‌‌کشند. 

قابل عنوان کرد: استعمار از قدیم با عفت و نجابت به مبارزه برخواسته چراکه در ۱۷ دی ماه فرمان کشف حجاب اجباری رضا شاه صادر شد. 

امام جمعه موقت قزوین در پایان یادآور شد: در ۱۹ دی ماه سال ۵۷ در روزنامه‌‌ای به امام خمینی (ره) و روحانیت توهین شد این در حالی است که مردم قم قیام کرده و مشت محکمی به دهان نظام سلطه وارد کردند. 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مسئولان بدانند بازی با خون شهدا، دنیا و اخرتشان را تباه می‌کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..