تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود همراه بانک انصار Ansar Mobile Bank 3.5.2 برای اندروید

همراه بانک انصار خدمتی نوین برای مشتریان این بانک است تا بتوانند عملیات بانکی خود را به ساده ترین شکل ممکن انجام دهند و بتوانند بدون نیاز به مراجعه به شعبات بانک انصار در شهرهای مختلف، کارهای بانکی خود را انجام دهند. این برنامه قابلیت انتقال وجه و پرداخت های مختلف از جمله خرید شارژ و پرداخت قبوض را انجام می دهد و تنها باید بتوانید حساب خود را به برنامه وصل کنید و شماره مشتری خود را از بانک انصار داشته باشید.

می توانید با دانلود همراه بانک انصار عملیات چک خود را برعهده بگیرید و به صورت دسته ای به انجام عملیات خود بپردازید. انتقال کارت به کارت خدمت مهمی است که کاربران به وفور به آن نیاز پیدا می کنند و به همین منظور با همراه بانک انصار می توانید به صورت ایمن و با گزینه های متعدد این کار را انجام دهید. این برنامه روی سیستم عامل اندروید ۴٫۰ و بالاتر نصب و اجرا می شود.

کاور-Hamrah-Bank-Ansar

ویژگی های کلیدی همراه بانک انصار:

مشاهده مشخصات و موجودی سپرده های حقیقی و حقوقی مشاهده ده گردش و صورتحساب سپرده ها مشاهده موجودی کارت قابلیت انسداد کارت مشاهده مشخصات تسهیلات پرداخت اقساط تسهیلات خود و دیگران انتقال وجه سپرده به سپرده انتقال کارت به کارت (داخلی و شتابی) انتقال وجه کارت به سپرده نتقال وجه بین بانکی پایا انتقال وجه بین بانکی ساتنا انتقال وجه به مقاصد برگزیده پرداخت قبوض با بارکدخوان و دستی ( با کارت و سپرده) پرداخت قبوض گروهی با سپرده خرید شارژ سیم کارت های اعتباری پرداخت قبوض جرایم رانندگی پرداخت خیریه مشاهده جزییات دسته چک قابلیت به اشتراک گذاری رسیدها قابلیت بایگانی تمامی تراکنش ها تنظیم زمان بیکاری جستجوی اطلاعات شعب مشاهده سقف اطلاعات انتقال وجه مشاهده اتوماتیک موجودی سپرده انتخابی هنگام انجام عملیات */ ]]> اسکرین-شات-همراه-بانک-انصار اسکرین-شات-همراه-بانک-انصار اسکرین-شات-همراه-بانک-انصار اطلاعات فایل رمز فایل: www.downloadha.com



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود همراه بانک انصار Ansar Mobile Bank 3.5.2 برای اندروید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..