تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود بازی Blackguards 2 v2.5.9139 برای کامپیوتر – نسخه PROPHET

به مناسبت کریسمس، گروه PROPHET تصمیم گرفت تا نسخه ای کاملا آپدیت شده از بازی Blackguards 2 را در اختیار گیمرها قرار دهد. این نسخه دارای آخرین آپدیت بازی و تمامی زبان ها و تمامی DLCها می باشد. Blackguards 2 بازی نقش آفرینی استراتژی مبتنی بر خود می باشد که نبردهای چالشی خاص خود را به همراه داستانی شجاعانه مملو از خشونت و جنایت ارائه می نماید. شیوه بازی خود را انتخاب کنید: مهم نیست که در مقابل شما هیولا، جادوگر یا جنگجوی دورزنی قرار گرفته باشد، همه چیز بستگی به شما دارد که چطور می خواهید شخصیت خویش را پیشرفت دهید. هر اکشنی عواقبی دارد، بنابراین تصمیمات خویش را آگاهانه بگیرید، مرگ می تواند در هر گوشه ای انتظار شما را بکشد.

سه سال از ماجراهای Count Uria گذشته است، Vanquisher های Nine Hordes مدتهاست که از هم جدا شده اند اما زندگی در Aventuria همچنان ادامه دارد. Cassia بانوی جوانی از طبقه اشراف تنها یک هدف در سر دارد: او می خواهد به هر قیمتی که شده بر تاج و تخت Shark تکیه زند، حتی اگر برای یک روز هم که شده! متاسفانه دو مشکل وجود دارد که نقشه های او را بی اثر می کند، اول از همه او روزها را در سیاهچالی زندانی است و دوم این که فعلا مردی به نام Marwan بر تختی که او می خواهد حکمرانی می کند. او نه به مسایل سیاسی و نه دیپلماسی علاقه دارد و نه در آن ماهر می باشد. بنابراین رویکردی محتاطانه تر بکار می بندد. او قصد در فرار از زندان و سرنگون کردن Marwan دارد تا خود بر تخت بنشیند.

Blackguards 2 v2.5.9139 PC-PROPHET

دانلود-بازی-Blackguards-2

*/ ]]> اسکرین-شات-بازی-Blackguards-2 اسکرین-شات-بازی-Blackguards-2 اسکرین-شات-بازی-Blackguards-2 اسکرین-شات-بازی-Blackguards-2 اسکرین-شات-بازی-Blackguards-2 اسکرین-شات-بازی-Blackguards-2 info

What happens when the only hope of a threatened world lies not with heroes in shining armor, but in the hands of a band of misfits and criminals? Blackguards, a new turn-based strategy RPG, explores this very question. You will discover over 180 unique hex-based battlegrounds within a dark and mature story of crime, drugs, and murder.

Play as a warrior, mage or hunter and customize your character’s skills as you see fit. The challenging campaign delivers a story of doubt, treason and loss. You decide the course of the story at key turning points and determine its outcome.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows Vista SP2, Windows 7 SP1, Windows 8 (32/64 bits versions)
Processor: 2 GHz Dual Core
Memory: 4 GB RAM
Graphics: nVidia GeForce 8600 / GT, ATI Radeon HD 2600 XT
DirectX: Version 9.0c
Storage: 12 GB available space
Sound Card: DirectX 9.0c Compatible Sound Card with Latest Drivers
Additional Notes: Using the Minimum Configuration, we strongly recommend to use minimal settings in order to not experience low frame rates.

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows Vista SP2, Windows 7 SP1, Windows 8 (32/64 bits versions)
Processor: 2.4 GHz Quad Core CPU
Memory: 4 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 275, ATI Radeon 4770 Series or higher
DirectX: Version 9.0c
Storage: 12 GB available space
Sound Card: DirectX 9.0c Compatible Sound Card with Latest Drivers

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه PROPHET را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل رمز فایل: www.downloadha.com



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود بازی Blackguards 2 v2.5.9139 برای کامپیوتر – نسخه PROPHET»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..