تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




از نرم افزار فیلتر محافظ چشم تا نسخه جدید مرورگر اینترنت سامسونگ

به گزارش خبرنگار حوزه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، این روزها کمتر کسی را می توان پیدا کرد که کاربر گوشی‌های هوشمند نباشد، بر همین اساس ممکن است گاهی اوقات نیازمند استفاده از نرم افزارهایی باشید که به صورت پیش فرض بر روی تلفن همراهتان نصب نشده است.

حال اگر در طول هفته فرصت نمی‌کنید تا برنامه‌های کاربردی و دلخواهتان را دانلود کنید نگران نباشید. در بسته هفتگی، پربازدیدترین و برترین نرم افزارها از دیدگاه شما کاربران را جمع آوری کرده ایم.

دانلود Bluelight Filter for Eye Care 2.9.26 - برنامه فیلتر بلولایت برای محافظت از چشم در اندروید

شاید برای شما اتفاق افتاده باشد که پس از مدتی کار کردن با تلفن همراه، چشمانتان احساس سوزش کند. یکی از دلایل این اتفاق، زیاد بودن نور آبی صفحه گوشی تان است. نور آبی صفحه گوشی موجب خستگی چشم می شود و مشکلاتی در خوابیدن ایجاد می‌کند. شما می‌توانید با دانلود نرم‌افزار Bluelight Filter for Eye Care رنگ‌های موجود در صفحه نمایش گوشی را مدیریت کنید و نور آبی صفحه نمایش را تغییر دهید. اگر تا نیمه شب با گوشی خود کار می‌کنید، این نرم‌افزار را از دست ندهید و از چشم هایتان مراقبت کنید.

Bluelight Filter for Eye Care

دانلود Samsung Internet Browser 8.0.00.90 برنامه مرورگر اینترنت سامسونگ برای اندروید

جستجو در فضای مجازی و وبگردی در گوشی های هوشمند بسیار لذت بخش است. اما برای این کار مرورگری قدرتمند لازم است. بسیاری از کاربران با مرورگرهای فایرفاکس و کروم آشنایی دارند، اما مرورگر Samsung Internet Browser یکی از مرورگرهایی است که خیلی زود جای خودش را بین کاربران گوشی های هوشمند باز کرد و با سر عت بالایی که در مرور صفحات وب ارائه می‌دهد توانسته است طرفداران بسیاری پیدا کند.

دانلود Samsung Internet Browser 6.0.02.0 برنامه مرورگر اینترنت سامسونگ

برنامه توربو Turbo Download Manager FULL v5.27 دانلود منیجر رایگان اندروید

نرم افزار Turbo Download Manager یکی از قدرتمند ترین بهترین برنامه ها در زمینه دریافت فایل از فضای وب است. این دانلود منیجر پرقدرت می تواند فایل ها را تا 5 برابر سریع تر از مرورگر، دانلود کند. این نرم افزار با بیش از 5 میلیون بار دانلود، لقب محبوب ترین دانلود منیجر را بدست آورده است. نرم افزار Turbo Download Manager توانسته در گوگل پلی نمره عالی 4.0 از 5.0 را کسب کند.

Turbo Download Manager

دانلود APK Editor Pro 1.9.10 نرم افزار ویرایش فایل های APK اندروید

گوشی های هوشمند امروزه یکی از مهمترین وسایل کاربردی بشر محسوب می‌شوند. یکی از مهمترین سیستم عامل های گوشی های هوشمند، سیستم عامل اندروید است. فرمت فایل هایی که مخصوص سیستم عامل اندروید هستند، APK است. شاید بارها برای شما پیش آمده باشد که بخواهید فایل های اندروید را ویرایش کند. نرم افزار APK Editor Pro کار شما را آسان می‌کند و در این هدف به شما کمک می‌کند.

 

دانلود APK Editor Pro 1.8.16 نرم افزار ویرایش فایل های APK اندروید ////////////// برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید

دانلود Calls Blacklist PRO 3.2.30 نرم افزار مسدود کردن تماس ها و پیام ها اندروید

شاید تا به حال شده باشد که بخواهید شماره های مزاحم را به لیست سیاه خود اضافه کنید. این کار با نرم افزار Calls Blacklist PRO بسیار راحت و آسان و البته کاربردی خواهد بود. این نرم افزار شمارهای مزاحم شما را دریافت می‌کند و سپس دسترسی آنها را به گوشی شما مسدود می‌سازد.

دانلود Calls Blacklist PRO 3.1.42 نرم افزار مسدود کردن تماس ها و پیام ها

دانلود Infinite Painter FULL v6.2.1 - نرم افزار نقاشی برای اندروید

شاید تا به حال شده  که بخواهید نقاشی کنید و هنر خود را  در این زمینه به تصویر بکشید. نرم افزار Infinite Painter FULL یک نرم افزار همه چیز تمام در زمینه نقاشی است. این نرم افزار روی سیستم عامل های اندروید و آی‌اواس قابل اجراست. ویژگی های بسیار خوب و کاربردی این نرم افزار آن را از سایر نرم افزارهای مشابه متمایز کرده است.


دانلود Infinite Painter FULL v6.0.62 - نرم افزار نقاشی

دانلود SofaScore Live Score 5.63.3 نرم افزار نمایش نتایج زنده فوتبال اندروید

با نرم افزارSofaScore Live Score می توانید نتایج مسابقات ورزشی را به صورت زنده و با جزئیات کامل مشاهده کنید. این نرم افزار از ورزش های فوتبال، بسکتبال، هاکی روی یخ، تنیس، ورزش‌های موتور، کریکت، بیس بال، راگبی، فوتبال آمریکایی، هندبال، والیبال، واترپلو، فوتسال، اسنوکر، دارت و بدمینتون پشتیبانی می کند.


SofaScore Live Score

دانلود Pulsar Music Player Pro 1.8.10 برنامه پخش کننده موزیک اندروید

نرم افزارهای مختلفی برای پخش موسیقی ارائه شده است اما معمولا نرم افزار های قدرتمند حجیم هستند و پردازنده دستگاه شما را به مقدار قابل توجهی اشغال می کنند. اما ما نرم افزاری را به شما معرفی می کنیم که درعین قدرت ، کیفیت و زیبایی فوق العاده ، حجم بسیار سبکی دارد. و در نتیجه باتری کمتری هم از گوشی شما مصرف میکند.

دانلود Microsoft Office Lens 16.0.11 برنامه اسکن متن برای اندروید

 

نرم افزار Microsoft Office Lens ابزار اسکن از مدارک است که توسط شرکت مایکروسافت طراحی شده است. با استفاده از این نرم افزار می توانید گوشی خود را به یک اسکنر قدرتمند تبدیل کنید. این نرم‌افزار می توانید با برنامه OneNote متصل شود و یک خروجی از مدارک را در این نرم افزار قرار دهد. شما می توانید با اسناد خود، فایل های Word ،PowerPoint و PDF ایجاد کنید و آنها را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

 

Microsoft Office Lens

 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «از نرم افزار فیلتر محافظ چشم تا نسخه جدید مرورگر اینترنت سامسونگ»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..