تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واکنش پرویز پرستویی به قیاس حامد بهداد با آنتونی کوئین

واکنش پرویز پرستویی به ماجرای شباهت حامد بهداد و بازیگر خارجی!به گزارش خبرنگار حوزه هنرمندان گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، پرویز پرستویی در واکنش به صحبت‌های کمال تبریزی کارگردان مشهورکه گفته بود «حامد بهداد آنتونی کوئین سینمای ایران است و همه باید منتظر باشند موتورش روشن شود»، با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود نوشت «با تمام احترامی که برای حامد بهداد قائلم اما تن آنتونی کوئین رو در گور نلرزانید.»

پرستویی در اینستاگرام نوشت:

آقای کمال تبریزی، امروز به اظهار نظری از شما برخوردم که برام تعجب برانگیز بود و آن اینکه در اظهاراتتون اشاره کردید رابرت دنیرو در تمام بازیهاش باز خود رابرت دنیروئه، تنها کسی که تنوع در بازیهایش وجود دارد آنتونی کوئین است و حامد بهداد برای من یاد اور آنتونی کوئینه.

من اصلا کاری به کار حامد بهداد ندارم، ایشون بازیگر بزرگیه و خودش شاید یادش نباشه که بنده به توصیه رامبد جوان در پشت بوم وزارت صنایع در سر فیلمبرداری فیلم مومیای ۳، ایشون وزنده یاد پوپک گلدره به همایون اسعدیان برای بازی در فیلم آخر بازی معرفی کردم، پس دشمنی با ایشون ندارم.

بیشتر بخوانید:پرویز پرستویی: مردم را دریابیم +عکس

من نمیگم حامد بهداد بازیگر بزرگی است یا کوچک اما خواهش میکنم با تمام احترامی که براتون قائل هستم به پاس تجربه خوبی که با شما در فیلم لیلی با من است و مارمولک و مهر مادری داشتم، به رابرت دنیرو توهین نکنید و تن آنتونی کوئین رو تو قبر نلرزونید .

اگه میخواهیم برای فیلممون تبلیغ کنیم از هر کس و هر چیزی به عنوان دستاویز استفاده نکنیم و سعی کنیم آدم هارو با خودشون مقایسه کنیم .شما فیلمساز ارزشی هستید از شما توقع داریم اسیر تبلیغات کاذب نشوید .

واکنش پرویز پرستویی به ماجرای شباهت حامد بهداد و بازیگر خارجی!

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واکنش پرویز پرستویی به قیاس حامد بهداد با آنتونی کوئین»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..