تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




انتقاد آیت‌الله سبحانی از مهریه‌های سنگین بانوان/ بخشی از مشکلات کشور از ناحیه بانک‌هاست

مرجع تقلید شیعیان با انتقاد از شرایط فرهنگی در کشور گفت: وضعیت اخلاق و فرهنگ دینی در کشور تأسف‌آور و روزبه‌روز تقوا و حجاب زنان ضعیف‌تر می‌شود.

آیت‌الله جعفر سبحانی عصر امروز در دیدار با وزیر اقتصاد و دارایی که در دفتر این مرجع تقلید برگزار شد، با اشاره به تأکیدات اسلام در زمینه اقتصاد اظهار داشت: اقتصادی موضوعی زیربنایی نبوده و اقتصاد اصلی در اسلام بوده و در ابواب فقهی شاهد بحث‌های مختلف اقتصادی هستیم.

وی با تأکید بر نگارش کتاب‌های مختلفی در زمینه اقتصاد با محوریت آموزه‌های دینی ابراز کرد: بخش قابل‌توجهی از مشکلات کشور مرتبط با بانک‌هاست و آنها وام‌هایی به مردم داده که آنان قدرت بازگرداندن آن را در شرایط امروز کشور ندارند.

مرجع تقلید شیعیان ادامه داد: بسیاری از وام‌گیرندگان نمی‌توانند مبالغ خود را برگردانند و بانک‌ها در این شرایط بیشتر باید به حوزه تولید توجه داشته و پس از آن تسهیلات ارائه کنند.

وی با انتقاد از مهریه‌های سنگین بانوان و افزایش آمارهای طلاق تصریح کرد: بسیاری از این مشکلات ریشه در مسائل اقتصادی دارد و باید به آمار تولید در کشور توجه بیشتری شود تا مشکلات کشور رفع شود.

استاد برجسته حوزه علمیه با بیان اینکه دشمنی دشمنان در بسیاری از موارد منجر به خیر و نیکی می‌شود، عنوان کرد: اگر دشمن نبود ما در حوزه نظامی به این پیشرفت‌ها نمی‌رسیدیم و اگر در حوزه اقتصادی نیز باید بتوانیم دستاوردهای مهمی را رقم زده تا جامعه از سختی خارج شود.

وی با انتقاد از شرایط فرهنگی در کشور و با ابزار نگرانی از این مسائل یادآور شد: وضعیت اخلاق و فرهنگ دینی در کشور تأسف‌آور و روزبه‌روز تقوا و حجاب زنان ضعیف‌تر می‌شود و با بی‌حجابی فساد افزایش‌یافته و برای کشور مشکلاتی را ایجاد می‌کند.

آیت‌الله سبحانی اضافه کرد: هیئت دولت باید به موضوع حجاب نگاهی ویژه داشته باشد و باید آموزه‌های اسلامی در جمهوری اسلامی موردتوجه قرار گیرد.

لینک کوتاه: http://newsfa.ir/news/617226

عکس های اینستاگرامی عکس نوجوانی بهرام رادان عکس نوجوانی بهرام رادان جواهرات من....جواهرات من.... سحرقریشی-اینستاگرام - instagramسحرقریشی-اینستاگرام - instagram عکسهای اینستاگرامی علیرضا حقیقیعکسهای اینستاگرامی علیرضا حقیقی عکسهای اینستاگرامی طناز طباطباییعکسهای اینستاگرامی طناز طباطبایی عکسهای اینستاگرامی هنرمندانعکسهای اینستاگرامی هنرمندان عکسهای اینستاگرامی هنرمندانعکسهای اینستاگرامی هنرمندان عکسهای اینستاگرامی هنرمندانعکسهای اینستاگرامی هنرمندان عکسهای اینستاگرامی هنرمندانعکسهای اینستاگرامی هنرمندان عکسهای اینستاگرامی هنرمندانعکسهای اینستاگرامی هنرمندان

کوتاه و خواندنی

قانون مورفی در سال 1949 در پایگاه نیروی هوایی ادوارز شکل گرفت. سرگرد ادوارد مورفی مهندس هوافضا بود که روی یک پروژه کار می‌کرد. در یکی از سخت‌ترین آزمایش‌های پروژه یک تکنسین سیم‌ها را برعکس وصل کرد و آ...




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «انتقاد آیت‌الله سبحانی از مهریه‌های سنگین بانوان/ بخشی از مشکلات کشور از ناحیه بانک‌هاست»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..