تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ویدئو / موسیقی فیلم؛ «دست‌نیافتنی‌ها»

موسیقی فیلم؛ «دست‌نیافتنی‌ها»

«دست‌نیافتنی‌ها» یا «تسخیرناپذیران» عنوان فیلمی جنایی و گانگستری به کارگردانی «برایان دی‌پالما» است. این فیلم که از حضور بازیگران توانمندی بهره برده، از مشهورترین آثار سینمایی درباره گانگستر مشهور دهه‌های ۳۰ و ۴۰ میلادی آمریکا یعنی «آل‌کاپون» است. «انیو موریکونه» آهنگساز و رهبر ارکستر مشهور ایتالیایی موسیقی متن این فیلم را ساخته و بخاطر آن کاندیدای دریافت جایزه اسکار شد.موریکونه ۹۰ ساله، معتبرترین جوایز جهانی مثل اسکار، آکادمی سینمای اروپا، گرمی، گلدن گلوب، بفتا، دیوید دی دوناتلو، روبان نقره‌ای، شیر طلایی، عقاب طلایی و پولار را دریافت کرده است.

دریافت ۳۹ MB

تدوینگر: جواد علیزاده




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ویدئو / موسیقی فیلم؛ «دست‌نیافتنی‌ها»»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..