تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آیا در سال ۹۸ از سری جدید خندوانه خبری خواهد بود؟

آیا در سال ۹۸ از سری جدید خندوانه خبری خواهد بود؟به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، مجری و کارگردان برنامه «خنداونه» درباره ویژه‌برنامه «خندوانه» برای نوروز ۹۸، گفت: برای عید برنامه‌هایی در نظر گرفته‌ایم و در حال طراحی دو نوع مسابقه نیز هستیم که هر کدام را بتوانیم استفاده می‌کنیم؛ اگر هم هیچ‌کدام نشد، به سراغ کارهای دیگر می‌رویم یا از همان فرمول‌های قبلی استفاده می‌کنیم.

جوان همچنین درباره بخش تئاتر کمدی که قرار بود به فصل پنجم برنامه «خندوانه» اضافه شود نیز توضیح داد: در فصل بعد (فصل ششم) این کار را می‌توانیم انجام دهیم. در این فصل نتوانستیم این کار را انجام دهیم چون پس از بررسی فیلم‌هایی که به دنبال درخواست ما برایمان ارسال شد، به این نتجیه رسیدیم که تعداد کارهای خوبی که می‌توانستند در فستیوال شرکت کنند، برای برگزاری مسابقه کافی نبود.

بیشتر بخوانید:سری جدید خندوانه با "اجرای نمایش‌های کُمدی" در راه است

او یادآور شد: فصل پنجم «خندوانه» را به همین شیوه ادامه می‌دهیم که مسابقه ادا بازی هم داریم. این فصل از برنامه تا پایان عید ادامه دارد. فصل بعدی «خندوانه» هم بعد از ماه‌های محرم و صفر و در زمستان آینده روی آنتن می‌رود.

منبع:ایسنا

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آیا در سال ۹۸ از سری جدید خندوانه خبری خواهد بود؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..