تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جشنواره‌ عمار به متن و بطن مردم توجه دارد/ فرهنگ و هنر فراتر از تقسیم بندی‌های سیاسی است

مدیر شبکه نسیم در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

جشنواره‌ عمار به متن و بطن مردم توجه دارد/ فرهنگ و هنر فراتر از تقسیم بندی‌های سیاسی استمحمد احسانی مدیر شبکه نسیم که برای دیدن برخی آثار در جشنواره مردمی فیلم عمار حضور پیدا کرد، در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره اهمیت این جشنواره و مهمترین اتفاقی که می‌تواند رقم بزند، گفت: مزیت رقابتی جشنواره عمار مردمی بودن آن و بردن تولیدات هنری و فرهنگی به سمت متن و بطن مردم است. وقتی جشنواره‌ای متکی به خواسته‌ها و علایق مخاطبان انبوه باشد، طبیعتاً به لحاظ سوژه، پیشنهادات، برنامه سازی و ... به یک تنوع و ارتقای کیفی می‌رسد.

وی افزود: به نظرم کار‌های جشنواره مردمی عمار سال به سال سنجیده می‌شود، امتحان پس می‌دهد و رشد می‌کند و اگر با همین شدت و دست فرمان ادامه دهد، شاهد اتفاق بسیار مثبت و خوبی از آن خواهیم بود. البته در عرصه‌هایی مانند مستند -که همین الان در حال رقابت با تولیدات حرفه‌ای است- و یا انیمیشن، کلیپ، نماهنگ و ... آثار قابل اعتنایی دارد. حالا در این میان عرصه‌هایی مانند آثار نمایشی، تله فیلم، سریال و سینمایی که پیچیده‌تر و پرمخاطب‌تر هم است، می‌تواند قوی‌تر و بهتر و پویاتر باشد که تا کنون در این زمینه‌ها جسته و گریخته پیش رفته است.

احسانی در پاسخ به این سوال که آیا بهتر نیست جشنواره مردمی عمار از همین ابتدا با عدم سیاسی کاری، مخاطب جناح‌های مختلف را جذب و حتی آثار آن‌ها را بین مردم به رقابت بگذارد، بیان کرد: اساسا فکر می‌کنم فرهنگ و هنر فراتر از این تقسیم بندی‌های سیاسی است؛ ما نباید شأن فرهنگ را در حد ارتباطات و دسته بندی‌های سیاسی فرو بکاهیم، به هر حال دسته بندی محدودکننده است. جشنواره‌ای که پسوند و پیشوند مردمی دارد، قاعدتاً باید به متن و بطن مردم توجه کند. البته گرایش‌های سیاسی هم بخشی از مردم است. به نظرم امکان دارد تولیدکننده و هنرمند گرایش‌های سیاسی داشته باشند؛ منتهی اگر آن را در تولید کمتر دخالت دهند مخاطب عام تری پیدا خواهد کردند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جشنواره‌ عمار به متن و بطن مردم توجه دارد/ فرهنگ و هنر فراتر از تقسیم بندی‌های سیاسی است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..