تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تشکیل کارگروهی برای رسیدگی به مشکلات پخش و اکران فیلم‌ها

کارگروهی مشترک بین انجمن سینماداران و انجمن صنفی کارفرمایی مؤسسات پخش فیلم برای رسیدگی به موضوعات مرتبط با این دو انجمن برگزار شد.

به گزارش ایسنا، سه‌شنبه ۱۱ دی‌ماه ۹۷ جلسه‌ای مشترک با حضور اعضا هیأت مدیره دو «انجمن سینماداران ایران» و «انجمن صنفی کارفرمایی مؤسسات پخش فیلم سینمایی استان تهران» در محل انجمن سینماداران تشکیل شد.

در این جلسه موضوعاتی در ارتباط با مسایل و مشکلات پخش و اکران فیلم‌های سینمایی‌ و موضوعات مشترک میان سینما و پخش‌کنندگان مورد بحث قرار گرفت که از جمله آن می‌توان به این موضوعات اشاره کرد:

*سرگروه‌های سینمایی و آیین نامه اکران در سال آینده

*کمک به سینماهای ضعیف با ایجاد اکران‌های همزمان فیلم‌های قوی

*تلاش در جهت رفع مشکل مطالبات معوق فیلم‌ها از سینماها

*تعامل بیشتر دو صنف در حل مشکلات صنفی بجای مراجعه به نهادهای دولتی و دوری از بوروکراسی‌های اداری

در پایان مقرر شد کارگروهی متشکل از سه عضو از هر انجمن با تشکیل جلسات منظم نسبت به موضوعات مورد هدف، مشکلات پیش روی اکران فیلم در سینماها و مسایل مبتلابه دو صنف، راه‌کارهای عملی اندیشیده و نسبت به اجرای شیوه‌های برون رفت اقدام شود.

در این نشست محمدقاصد اشرفی، منصور نورپور، مصطفی هاشمی، محمدرضا صابری، غلامرضا فرجی و علی‌اصغر جلیلی از انجمن سینماداران ایران و همچنین علی سرتیپی، مرتضی شایسته، مهدی صباغ‌زاده، سعید خانی، بیژن امکانیان و همایون امکانیان از سوی انجمن صنفی کارفرمایی مؤسسات پخش سینمای استان تهران در محل انجمن سینماداران حضور داشتند.

انتهای پیام




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تشکیل کارگروهی برای رسیدگی به مشکلات پخش و اکران فیلم‌ها»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..