تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




وعده اردوغان برای سه سال آینده: قدرت جهانی در صنایع دفاعی می شویم

رییس جمهور ترکیه افزود: فقط در آنکارا چهار شرکت ترکیه‌ای جزو ۱۰۰ شرکت بزرگ دنیا در صنایع دفاعی هستند و تولید آن‌ها در سال ۲۰۱۷ بیش از ۷ میلیارد دلار بوده است.

رجب طیب اردوغان رییس جمهور ترکیه با اشاره به حجم صادرات صنایع دفاعی کشورش در سال 2018، تاکید کرد که کشورش طی سه سال آینده به یک قدرت جهانی در صنایع دفاعی تبدیل خواهد شد.

 به نقل از خبرگزاری 'آناتولی' در روز پنجشنبه، اردوغان این مطلب را در آخرین نشست حزب عدالت و توسعه در آنکارا پایتخت ترکیه عنوان کرد.
رئیس جمهور ترکیه با اشاره به این که حجم صادرات کشورش در 11 ماهه نخست سال 2018 به 873 میلیون دلار رسیده و این مبلغ با نیمی از حجم صادرات دفاعی ترکیه برابری می کند، افزود: فقط در آنکارا چهار شرکت ترکیه ای جزو 100 شرکت بزرگ دنیا در صنایع دفاعی صنایع دفاعی هستند و تولید آن ها در سال 2017 بیش از 7 میلیارد دلار بوده است.
وی تاکید کرد: ترکیه با طرح ها و تکنولوژی پیشرفته خود در سه سال آینده به یک قدرت جهانی در صنایع دفاعی بدل خواهد شد.

2323



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «وعده اردوغان برای سه سال آینده: قدرت جهانی در صنایع دفاعی می شویم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..