تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مک لارن ۷۲۰S اسپا ۶۸، جدیدترین محصول بخش MSO معرفی شد

خودروهای مک لارن اغلب جزو دسته خودروهای سفارشی محسوب می شوند و تنها چند نمونه از آن تولید می شود. امروز در نیک صالحی می خواهیم درباره خودروی خاص و سفارشی جدید مک لارن با نام مک لارن ۷۲۰S اسپا ۶۸ صحبت کنیم و آن را بررسی کنیم. با ما همراه باشید

معرفی مک لارن ۷۲۰S اسپا ۶۸

بخش خودروهای ویژه‌ی مک لارن MSO کارهای ساخت کلکسیون متشکل از سه خودروی سفارشی ۷۲۰S کوپه را به اتمام رسانده است. این پروژه توسط مک لارن بروکسل و به منظور گرامیداشت اولین پیروزی این شرکت در فرمول ۱ و گرند پری بلژیک ۱۹۶۸ سفارش داده شده است.

مک لارن 720S اسپا مشخصات مک لارن ۷۲۰S اسپا

اما کسی که این قهرمانی را به دست آورد کسی نبود جز بروس مک لارن که پشت فرمان یک دستگاه مک لارن M7A قرار داشت. این خودرو از همان رنگ مشهور نارنجی پاپایا استفاده می‌کرد. بروس مک لارن یکی از سه راننده‌ای است که یک گرندپری را با خودروی طراحی خود برنده شده است.

اما هر یک از این سه خودروی سفارشی ۷۲۰S اسپا ۶۸ دارای رنگ نارنجی سفارشی MSO هستند که ما را به یاد همان پوشش بدنه‌ی خودروی برنده‌ی فرمول ۱ سال ۱۹۶۸ می‌اندازد. از دیگر ویژگی‌های خاص این خودرو می‌توان به طرح نقره‌ای‌رنگ پیست ۱۴ کیلومتری اسپا فرانکوشمپس اشاره کرد. این تصویر را می‌توان روی قوس چرخ عقب و در پشت‌سری‌های صندلی‌ها مشاهده کرد.

مک لارن 720S اسپا مشخصات مک لارن ۷۲۰S اسپا

علاوه بر این پوشش‌های فیبر کربنی رکاب‌ها نیز در این خودروها به چشم می‌خورند که در توصیف آن‌ها آمده است: “اولین راننده‌ی برنده در مسابقات فرمول ۱ گرند پری بلژیک در ژوئن سال ۱۹۶۸ – بروس مک لارن” خریداران خوش‌شانس این سه خودرو حتی کلید استارت نارنجی‌رنگ با نوشته‌ی اسپا ۶۸ را دریافت خواهند کرد.در مقابل رنگ نارنجی روشن بدنه، رینگ‌های سفارشی ۵ پره دوبل هم با رنگ مشکی به چشم می‌خورند. همین تضاد بیشتر را می‌توان در کابین دید جایی که دوخت‌های نارنجی مک لارن روی صندلی‌ها، پانل درب‌ها و کنسول مرکزی دیده می‌شوند.

مک لارن 720S اسپا رونمایی از مک لارن ۷۲۰S اسپا

مشتریان بالقوه‌ای که به خرید این سه خودروی خاص علاقه دارند باید عجله کنند چراکه دو تا از آن‌ها قبلاً به فروش رفته و تنها یک دستگاه برای فروش موجود است.

مک لارن ۷۲۰S Spa 68 با ادیشن MSO معرفی شد

کمپانی مک لارن به منظور گرامیداشت اولین پیروزی این شرکت در فرمول یک و
گرند پری بلژیک در سال ۱۹۶۸، از نسخه اسپرت ۷۲۰S Spa 68 رونمایی کرد.

مک لارن ۷۲۰S Spa 68 با ادیشن MSO با رنگ نارنجی پاپایا که برای گرامیداشت پیروزی
این شرکت در مسابقات معرفی شده تنها به تعداد ۳ دستگاه محدود خواهد بود.
از ویژگی‌های این خودرو می‌توان به نقشه پیست نقره‌ای‌رنگ اسپا فرانکوشمپس
روی قوس چرخ عقب و در پشت‌سری‌های صندلی‌ها ، اشاره کرد.

رنگ نارنجی روشن بدنه علاوه بر پوشش‌های فیبر کربنی رکاب‌ها و رینگ‌های ۵ پره دوبل
مشکی رنگ به جذابیت این سوپراسپرت می افزاید.این کنتراست رنگی به داخل کابین
نیز راه پیدا کرده و می توان شاهد دوخت‌های نارنجی مک لارن روی صندلی‌ها، درب‌ها
و کنسول مرکزی بود.در داخل کابین روی یک پلاک فلزی شماره خودرو بین
۳مک لارن ۷۲۰S Spa 68 تولید شده، درج شده است.

مک لارن ۷۲۰S Spa 68 با ادیشن MSO از یک سوئیچ نارنجی رنگ روشن مطابق با رنگ بدنه
برخوردار است. شرکت سازنده اعلام کرده که تنها ۳ دستگاه از این خودرو را تولید کرده
که در حال حاضر فقط یک دستگاه برای فروش باقی مانده است.

بانک اطلاعات خودرو و ماشین۳




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مک لارن ۷۲۰S اسپا ۶۸، جدیدترین محصول بخش MSO معرفی شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..