تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تقدیر مدیرکل دفتر مهندسی سازمان جنگل‌ها از اداره کل منابع طبیعی لرستان

به گزارش خبرآنلاین لرستان، رضا بیانی با اشاره به اینکه عملیات جنگلکاری در این حوزه ها انجام شده می‌توان به تغذیه سفره‌های آب زیر زمینی کمک کرد تصریح نمود : این کار باعث حفظ خاک شده و از فرسایش خاک جلوگیری می نماید در نتیجه می‌توان شاهد یک محیط طبیعی بسیار مناسب بود .

ضرورت مشارکت مردم در جنگل داری

وی با بیان اینکه در کل کشور با توجه به کارهایی که در حال انجام است می توان ۲۰۰ میلیون مترمکعب آب را نگه داری نمود افزود : مردم با مشارکت خود در این حوزه ها می توانند با جنگل‌کاری اقتصادی به معیشت خود نیز کمک کنند .

بیانی با تقدیر از اداره کل منابع طبیعی و ابخیزداری استان لرستان بابت انتخاب این حوزه ها برای عملیات بیولوژیکی خاطرنشان کرد: انتخاب حوزه کار بسیار مهمی است، چرا که با این عمل ، سفره های آب زیرزمینی و آبخوان ها تغذیه می شوند و در پایین دست مردم از آن استفاده می نمایند.

46




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تقدیر مدیرکل دفتر مهندسی سازمان جنگل‌ها از اداره کل منابع طبیعی لرستان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..