تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برپایی نمایشگاه دستاورد‌های انقلاب اسلامی ایران در حرم رضوی

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد  ، حجت الاسلام والمسلمین مهدی حسن‌زاده  با اشاره به اینکه بعد از انقلاب خدمات ارزنده‌ای در تمامی زمینه‌ها صورت گرفته است، افزود: با مطرح کردن دستاورد‌ها و اقدامات نهادها، سازمان¬ها و ادارات می‌توان مردم را به آینده کشور امیدوار و اقتدار و عزت میهن عزیزمان را به نمایش گذاشت.


وی گفت:  در راستای تبیین و اکران دستاورد‌های چهل سال انقلاب اسلامی ایران نمایشگاهی در شبستان صحن قدس تدارک دیده شده که هر روز از ساعت ۱۰ صبح تا ۲۰ میزبان زائران و مجاوران خواهد بود.


وی ادامه داد: این نمایشگاه در قالب ۵۰ پوستر برخی از دستاوردها، چون نظامی، اقتصادی، تکریم بانوان، معنویت در ایران، فضای آموزشی کشور، رشد علمی دانشگاه‌ها، قدرت مالی مردم، کمترشدن فاصله طبقاتی و ... به نمایش گذاشته شده است.


این کارشناس مسئول گفت:  برای تشریح نمودار‌ها هر روز یکی از فعالان فرهنگی در نمایشگاه حاضر است تا افزون بر توضیحات به سوالات بازدید کنندگان پاسخ دهد.


وی  افزود: این نمایشگاه تا ۲۲ بهمن دایر است و در دهه فجر غرفه‌های دیگر نیز در حاشیه آن برپا خواهد شد.

انتهای پیام//ف.ف

برپایی نمایشگاه عکس و پوستر در حرم رضوی 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برپایی نمایشگاه دستاورد‌های انقلاب اسلامی ایران در حرم رضوی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..