تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




باشگاه پدیده رسما واگذار شد

باشگاه پدیده خراسان با امضای تفاهم نامه بین شرکت پدیده و شرکت شهر خودرو رسما به این شرکت واگذار شد.

باشگاه پدیده رسما واگذار شدبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، طبق دستور ستاد تدبیر خراسان رضوی مبنی بر انتقال باشگاه پدیده، بالاخره این اتفاق امشب افتاد و باشگاه پدیده رسما واگذار شد.

این باشگاه طبق تفاهم نامه نقل و انتقال و واگذاری که ساعتی پیش بین دو شرکت پدیده مادر و شهر خوردو امضا شد، به شرکت شهر خودرو که مالکیتش بر عهده فرهاد حمیداوی است، واگذار شد.

توافقات واگذاری این دو باشگاه دو روز پیش در جلسه مشترک مدیران دو شرکت انجام شده بود و قرار شد امضای قرارداد مکتوب چهارشنبه رخ بدهد که این اتفاق امشب افتاد و از این پس شرکت شهر خودرو مالک جدید باشگاه پدیده است.

بیشتر بخوانید:

پرسپولیسی‌ها درصدد جذب مدافع تیم فوتبال پدیده مشهد

دلیل محرومیت بازیکن سابق تیم فوتبال پدیده چیست؟

صدرنشینی تیم فوتبال پدیده خراسان تثبیت شد

توافقات انتقال مالکیت باشگاه پدیده انجام شد

انتهای پیام/

باشگاه پدیده به شرکت "شهر خودرو" واگذار شد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «باشگاه پدیده رسما واگذار شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..