تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جشنواره عمار محفل گفتگو و مباحثه مردمی شد

جشنواره عمار محفل گفتگو و مباحثه مردمی شدبه گزارش خبرنگار حوزه سینما  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، جشنواره مردمی فیلم عمار به کار خود ادامه می دهد و در سومین روز که می توان گفت شلوغ ترین نیز بود، دو جلسه حاشیه دار و گفتمان خیز در آن برگزار شد.

یکی از این نشست ها جلسه سخنرانی بهروز افخمی با موضوع پرسش و پاسخ درباره وضعیت سینمای ایران، جایگاه آن در جهان، پرداختن به مقوله حضور در جشنواره های خارجی و تاثیر آنها بر سینمای ایران و ... بود که پس از پرداختن به مقوله های مذکور بحث بین چند نفر از حاضران و افخمی درباره سینمای کمدی بالا گرفت و حاشیه هایی را رقم زد.

افخمی با استدلال های خود ساخت فیلم کمدی حتی آن هایی که نقد به آنها وارد است را رد نکرد.

جلسه بعدی نشست پرسش و پاسخ مستند " هاشمی زنده است " بود که برخی از مخاطبان حاضر در این نشست با واکنش های متفاوت نسبت به محتوای فیلم، به جز پرسش و پاسخ با کارگردان با یکدیگر نیز بحث هایی کردند.

بقیه اتفاقات امروز در جشنواره مردمی فیلم عمار از نمایش فیلم تا حضور خبرنگاران و هنرمندان و ... به صورت عادی و مانند روزهای قبل بود.

از سویی استقبال مخاطبان از نشست خبری "هاشمی زنده است " و جلسه بهروز افخمی زیاد بود و افراد متعددی با گرایش های سیاسی مختلف حضور داشتند.

شایان ذکر است نهمین دوره از جشنواره مردمی فیلم عمار در سینما فلسطین با نمایش فیلم های مستند، داستانی ، کلیپ و... در حال برگزاری است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جشنواره عمار محفل گفتگو و مباحثه مردمی شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..