تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تلاش استقلال برای جلوگیری از لیز خوردن شاه ماهی

ماجرای باشگاه استقلال و ماشین‌سازی بر سر داریوش شجاعیان همچنان ادامه دارد و مسئولان این تیم تبریزی پیگیر شکایت خود برای بازگشت این هافبک ارزشمند هستند.

ماجرای باشگاه استقلال و ماشین‌سازی بر سر داریوش شجاعیان همچنان ادامه دارد و مسئولان این تیم تبریزی پیگیر شکایت خود برای بازگشت این هافبک ارزشمند هستند.


هوشنگ نصیرزاده مدیرعامل باشگاه ماشین سازی تبریز در این باره گفت:طبق قراردادی که مسئولان دو باشگاه استقلال و ماشین‌سازی در حضور شجاعیان به امضا رساندند، مقرر شد که اگر حتی یکی از چک‌های باشگاه استقلال طبق موعد تعیین شده پاس نشود، این قرارداد منتفی شده و وی به ماشین‌سازی برگردد.

وی افزود:در مورد چک تاریخ اسفندماه سال ۱۳۹۶ باشگاه استقلال این اتفاق افتاد و در حال حاضر ما منتظر استقرار اعضای جدید کمیته تعیین وضعیت بازیکنان و مربیان فدراسیون فوتبال هستیم تا این موضوع را بازهم پیگیری کرده و به نتیجه برسانیم.

پیگیری‌های خبرنگار ما حکایت از آن دارد که مسئولان باشگاه استقلال در حال فراهم کردن منابع مالی مورد نیاز هستند تا پیش از برگزاری جلسه کمیته تعیین وضیعت فدراسیون فوتبال، چک معوقه خود را پاس و رضایت باشگاه ماشین سازی را برای ادامه حضور داریوش شجاعیان در تیم شان جلب کنند.


در این رابطه یک منبع آگاه در باشگاه استقلال گفت:شجاعیان بازیکن استقلال است و مطمئن باشید به زودی نشستی را با مدیران باشگاه ماشین سازی برگزار و مسائل به وجود آمده را برطرف می‌کنیم.

ایرنا




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تلاش استقلال برای جلوگیری از لیز خوردن شاه ماهی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..