تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




معرفی مدل قدرتمند گرند چروکی Trackhawk

کمپانی جیپ یکی از کم کار ترین شرکت های خودروسازی در جهان است که سالانه خودروهای اندکی را تولید می کند. اینبار نیز این شرکت تصمیم گرفته است که تعداد محدودی از خودروی فوق قدرتمند گرند چروکی Trackhawk را روانه بازار کند. در ادامه در نیک صالحی درباره این محصول بیشتر بخوانید

گرند چروکی Trackhawk

جیپ برنامه دارد تا ۲۰ دستگاه از مدل قدرتمند گرند چروکی Trackhawk را به بازار انگلستان صادر کند. دلیل این تیراژ پایین را باید در تقاضای کم برای چنین خودرویی در این بازار جستجو کرد. اما همین ۲۰ دستگاه برای ماشین بازان واقعی این کشور کافی خواهد بود تا لذت رانندگی با یک شاسی بلند ۷۰۰ اسب بخاری را به دست آورند.

گرند چروکی Trackhawk معرفی گرند چروکی Trackhawk

جیپ ترک هاوک به یک موتور هشت سیلندر سوپرشارژردار مجهز است که توان
تولیدی آن به ۷۰۰ اسب بخار و گشتاور آن به ۸۶۸ نیوتن متر می رسد. شتاب صفر تا صد
این اس یو وی بزرگ ۳٫۷ ثانیه است و می تواند تا ۲۸۹ کیلومتر بر ساعت سرعت بگیرد.

گرچه جیپ ترک هاوک قوی ترین اس یو وی موجود در بازار نیست اما نزدیک ترین رقبای آن حداقل دو برابر این خودرو قیمت دارند و این در حالی است که جیپ در بین رقبا قوی ترین مدل است. برای مثال بنتلی بنتایاگا ۶۰۰ اسب بخار قدرت و لامبورگینی اوروس ۶۴۱ اسب بخار قدرت دارند.

گرند چروکی Trackhawk موتور گرند چروکی Trackhawk

این در حالی است که قیمت جیپ بسیار پایین تر از رقبای اروپایی بوده و و تنها ۱۱۵ هزار دلار قیمت دارد. از امکانات مدل ترک هاوک باید به رینگ های ۲۰ اینچی آلیاژی، تزیینات فلزی با کیفیت در کابین، صندلی های چرمی، سیستم کاهش صدای داخل کابین، روکش چرمی پشت آمپرها، درها و کنسول و سیستم صوتی ۸۲۵ واتی هارمن کاردون اشاره کرد.

مشخصات گرند چروکی Trackhawk

در مقابل راننده یک نمایشگر دیجیتال ۷ اینچی وجود دارد که سرعت سنج آن تا ۳۲۰ کیلومتر بر ساعت را نشان می دهد. یک نمایشگر دیگر ۸٫۴ اینچی در کنسول مرکزی وجود دارد که به اپل کارپلی و اندروید اتو هم مجهز شده است. سیستم چهارچرخ محرک جیپ گرند چروکی ۵ حالت مختلف رانندگی را ارایه می دهد و در سیستم تعلیق هم از فنرهای فعال Bilstein استفاده شده است. برای مهار کردن این اس یو وی سریع از ترمزهای برمبو استفاده شده که می توانند سرعت این خودرو را از سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت در ۳۷ متر به صفر برسانند.

گرند چروکی Trackhawk طراحی داخلی گرند چروکی Trackhawk

حزئیات بیشتر درباره هیولای فوق سریع جیپ گرند چروکی Trackhawk هنسی

جیپ گرند چروکی Trackhawk یکی از هیجان انگیزترین شاسی بلندهای موجود
بر روی کره خاکی است. این خودرو نیروی خود را از همان موتور قدرتمند V8 معروف
به Hellcat که در زیر کاپوت برخی از قدرتمندترین محصولات گروه فیات کرایسلر نصب شده، دریافت می کند.

گرند چروکی Trackhawk نمای جذاب گرند چروکی Trackhawk

موتور سوپرشارژ مذکور با ۶٫۲ لیتر حجم توانایی تولید ۷۰۷ اسب بخار قدرت و ۸۷۳ نیوتن متر گشتاور را دارد. با تکیه بر این موتور جیپ گرند چروکی Trackhawk شتاب صفر تا ۹۶٫۵ کیلومتر را درعرض تنها ۳٫۵ ثانیه محقق نموده و قادر است در مسیر مستقیم به نهایت سرعت ۲۸۹ کیلومتر در ساعت دست پیدا کند.

همانطور که مشاهده می کنید، این شاسی بلند آمریکایی بسیار سریع و چابک بوده
و می تواند براحتی لبخند رضایت را بر لبان علاقه مندان به سرعت و هیجان بنشاند.

مدل قدرتمند گرند چروکی Trackhawk گرند چروکی Trackhawk شاسی بلند گرند چروکی Trackhawk

با این حال آقای جان هنسی، بنیانگذار و مدیرعامل کمپانی تیونینگ تگزاسی
نظر دیگری داشته و معتقد است گرند چروکی Trackhawk باید عملکرد بهتری ارایه کند!

به همین خاطر وی به مهندسین شرکت خود دستور داده تا با ارایه پکیجی خروجی این خودرو را تا حد امکان ارتقا دهند.

با تغییراتی که شرکت هنسی بر روی قسمت های مختلف موتور Hellcat اعمال کرده،
قدرت آن به ۱۲۰۰ اسب بخار و گشتاورش به ۱۳۵۴ نیوتن متر افزایش یافته است.

با چنین نیروگاهی توانمندی، گرند چروکی Trackhawk تیونینگ هنسی اینک برای رسیدن به سرعت ۹۶٫۵ کیلومتر در ساعت فقط و فقط به ۲٫۳ ثانیه زمان نیاز دارد. همچنین در صورت فشردن پدال گاز تا انتها، عقربه سرعت سنج بر روی رقم شگفت انگیز ۳۲۱ کیلومتر در ساعت مماس می شود. بر مقایسه کافیست بدانید که بوگاتی ویرون برای رسیدن به سرعت حدود ۱۰۰ کیلومتردر حال سکون به زمانی در حدود ۲٫۵ ثانیه نیاز دارد، بنابراین این جیپ توانمند از بوگاتی کارایی بیشتر را در شهر و خارج شهر نشان می دهد.

دست پرورده جدید تگزاسی ها مسیر یک چهارم مایل را در ۹٫۶ ثانیه و با سرعت ۲۳۳ کیلومتر
در ساعت پشت سر می گذارد. با چنین ارقامی هنسی این خودرو را پرشتاب ترین
شاسی بلند جهان می نامد.

چنانچه فردی به خرید این هیولای قد بلند علاقه مند باشد، باید حداقل ۱۷۹ هزار دلار برای آن کنار بگذارد. هنسی برای ارتقای تنها ۲۴ دستگاه از جیپ گرند چروکی Trackhawk برنامه ریزی کرده است. ناگفته نماند این تیونر تگزاسی مکانیسمی را طراحی کرده که با کمک آن سیستم انتقال قدرت بین دیفرانسیل عقب یا هر دو دیفرانسیل قابل انتخاب است.

خودروبانک و دیجیاتو




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «معرفی مدل قدرتمند گرند چروکی Trackhawk»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..