تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واکنش قلعه‌نویی به محرومیت یک جلسه‌ای

۸۱۵۳۹۴

۱۴۷ بازدید

سرمربی تیم سپاهان نسبت به محرومیت یک جلسه‌ای اش از سوی کمیته انضباطی واکنش نشان داد.

ورزش سه: کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال با اینکه احکام خود درباره دیدار سپاهان و پرسپولیس را صادر کرده بود، امروز در حکمی جداگانه یک جلسه امیر قلعه‌نویی را نیز محروم کرد. البته کمیته انضباطی در حکم خود آورده که این محرومیت به دلیل مصاحبه علیه جامعه داوری است. همین موضوع واکنش سرمربی باتجربه سپاهان را در پی داشت.

قلعه‌نویی در این خصوص گفت:‌ «واقعا توقع بیشتری از کمیته‌ای که در آن نه انضباط است و نه عدالت، نداشتم. من درباره جامعه داوری صحبت نکردم. فقط درباره یک شخص صحبت کردم و هیچ‌وقت درباره کلیت داوری‌ها حرفی نزدم. اعتقادم روی خصوصیات آن شخص هنوز هم وجود دارد و روی حرف‌هایی که درباره ایشان زدم تاکید دوباره‌ای دارم اما درباره داوری صحبت نکردم.»

وی ادامه داد: «اگر این کمیته مصاحبه‌هایی از من بیاورد که علیه جامعه داوری حرف‌زدم، مرا 10 جلسه محروم کند، اما من درباره داوری صحبت نکردم. هرچند همانطور که گفتم توقعی از کمیته‌ای که نه عدالت در آن وجود دارد و نه انضباط نمی‌رود.»

سرمربی سپاهان صحبت‌هایش را اینطور به پایان برد: «با یک جمله گفته‌هایم را تمام می کنم؛ اینکه ظلم پایدار نیست.»




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واکنش قلعه‌نویی به محرومیت یک جلسه‌ای»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..