تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شاگردان علی دایی به مصاف بادران می‌روند

۸۱۵۳۷۰

۹۴۶ بازدید

تیم فوتبال سایپا در یک دیدار دوستانه به مصاف بادران خواهد رفت.

خبرگزاری تسنیم: به نقل از سایت باشگاه سایپا، نارنجی‌پوشان سایپا در یک دیدار دوستانه و تدارکاتی مقابل تیم بادران به میدان می‌روند.

نارنجی‌پوشان سایپا در تعطیلات نیم‌فصل لیگ برتر فوتبال کشور و بعد از پشت سر گذاشتن چند روز استراحت و شروع مجدد تمرینات در یک دیدار دوستانه و تدارکاتی ساعت 13 فردا (پنجشنبه) 13 دی ماه در ورزشگاه کارگران تهران مقابل تیم لیگ یکی بادران به سرمربیگری فرشید استغفاری به میدان خواهند رفت تا اعضای کادر فنی این تیم ضمن پی بردن به نقاط ضعف و قوت، آمادگی جسمانی بازیکنان را محک بزنند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شاگردان علی دایی به مصاف بادران می‌روند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..