تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کشف ۲۰ هزار سوخت گازوئیل قاچاق در قزوین

ساعت: 15:59 منتشر شده در مورخ: 1397/10/12 شناسه خبر: 1444781

فرمانده انتظامی شهرستان قزوین از کشف 20 هزار لیتر سوخت گازوئیل قاچاق خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ رسول فراهانی در گفت‌وگو با  صبح قزوین اظهار کرد: در پی اقدامات اطلاعاتی ماموران پاسگاه " آق بابا" واطلاع از دپوی مقادیری سوخت به صورت غیر قانونی در روستای " حسین آباد " بلافاصله موضوع شناسایی و دستگیری متهمان در دستور کار پلیس قرار گرفت. 


وی افزود: ماموران با هماهنگی قضائی و دعوت از کارشناس شرکت نفت به محل مورد نظر مراجعه و در بازرسی از محل مقدار 20 هزار لیتر سوخت دپو شده از نوع گازوئیل کشف و در این خصوص 4 نفر دستگیر شدند. 

فرمانده انتظامی شهرستان قزوین با اشاره به ارزش 480 میلیون ریالی سوخت مکشوفه اضافه کرد: متهمان با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی و سوخت به شرکت نفت منتقل شد.
انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کشف ۲۰ هزار سوخت گازوئیل قاچاق در قزوین»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..