تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جپاروف ازبکستانی بالاخره تسلیم شد

بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ازبکستانی برای عقد قرارداد با استقلالی‌ها تست پزشکی می‌دهد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، این روز‌ها بحث حضور دوباره سرور جپاروف روی نیمکت استقلال از سوی مدیران این باشگاه مطرح شده  و درباره نحوه بازگشت این بازیکن به جمع آبی پوشان پایتخت شایعاتی نیز به گوش می‌رسد.

در حالی که استقلالی‌ها خواهان عقد قرارداد با جپاروف پس از انجام تست‌های پزشکی هستند، اما شایعه شده که بازیکن ازبستانی حاضر به انجام این کار نیست و او نظر دارد پس از امضای قرارداد تست پزشکی دهد و این موضوع در حالی عنوان شده که یکی از نزدیکان جپاروف این موضوع را تکذیب کرد.

به این ترتیب جپاروف مانند دیگر بازیکنان استقلال قبل از حضور در دور جدید تمرینات از سوی پزشک تیم تست و در صورت تایید کار‌های عقد قرارداد او انجام می شود.

همچنین جپاروف قبل از عقد قرارداد خواستار دریافت تمامی مطالبات سال گذشته اش شده است و مدیران استقلال درصدد هستند این رقم را پرداخت کنند.

بیشتر بخوانید:

مربی آلمانی یک قدم تا امضای قرارداد با استقلال

حمله غیر مستقیم تبریزی‌ها به دروازه بان استقلال!

زیان نسبی در موفق‌ترین پرونده خارجی استقلال

افتخاری: گرو و نیومایر در حد استقلال نیستند/ دلالان باعث جدایی جپاروف شدند

استقلالی‌ها پا جای تیم ملی فوتبال ایران می‌گذارند

انتهای پیام/

آخرین اخبار از حضور جپاروف در تیم فوتبال استقلال



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جپاروف ازبکستانی بالاخره تسلیم شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..