تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیام معنادار دروازه بان استقلال +عکس

به گزارش شمانیوز: سید حسین حسینی بعد از فصل موفقی که در استقلال سپری کرده بود، به نظر می‌رسید در لیگ هجدهم نیز با وجود رقیبی به نام سید مهدی رحمتی دروازه‌بان اول آبی‌ها باشد، اما وینفرد شفر ترجیح داد او را در ابتدای فصل نیمکت‌نشین کرده و او را در شرایط سختی قرار دهد.

این دروازه‌بان که منتظر فرصت دوباره برای بازگشت به ترکیب استقلال بود، در هفته‌های نهم و دهم برابر سایپا و سپاهان بازی کرد ولی پس از آن دوباره نیمکت‌نشین شد تا اینکه در دیدار مقابل سپیدرود مجدداً به ترکیب بازگشت و دروازه خود را بسته نگه داشت، اما در آخرین مسابقه نیم‌فصل با پدیده دوباره جزو نفرات ذخیره قرار گرفت.

حسینی که با وجود ناراحتی از شرایط خود در استقلال، در فهرست اولیه تیم ملی برای جام ملت‌های آسیا حضور داشت و در ۲۵ دقیقه پایانی دیدار تدارکاتی مقابل فلسطین به میدان رفت، در نهایت از فهرست کارلوس کی‌روش هم خط خورد تا وضعیت خود را سخت‌تر از همیشه ببیند.

کنار رفتن از لیست تیم ملی برای جام ملت‌های آسیا که دلایلی مشابه عدم حضورش در جام جهانی ۲۰۱۸ را داشت، موجب شد تا سید حسین حسینی از شرایط خود در استقلال ابراز نارضایتی کند و طی روزهای اخیر شایعات درباره رفتن او از این تیم جدی‌تر از همیشه شود.

امیرحسین فتحی، سرپرست باشگاه استقلال چندی پیش عنوان کرده بود حسینی باید تلاش کند تا حق خود را در زمین بگیرد، اما وینفرد شفر پس از خط خوردن این دروازه‌بان از لیست تیم ملی عنوان کرد که او پسر استقلال است، توانایی فنی بالایی دارد و تلاش می‌کنند تا در بازگشت به استقلال شرایط بهتری پیدا کند.

با وجود این اظهارات، اما اخبار جدایی حسینی از استقلال این روزها به اوج خود رسید ولی این دروازه‌بان که تصمیم به سکوت گرفته بود، امشب در پستی با نوشتن کلمه «حیف …» که تصویر بوسیدن لوگوی روی پیراهن استقلال را داشت، نشان داد تا شایعات درباره رفتن او از این تیم جدی‌تر از همیشه است.

این پست اینستاگرامی سید حسین حسینی طی یک ساعت اخیر بیش از ۱۰ هزار نظر را به همراه داشته و بیشتر هواداران او درخواست کردند تا در استقلال بماند، اما حالا باید منتظر ماند و دید این نوشته و تصویر معنادار او چه پیامی خواهد داشت.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیام معنادار دروازه بان استقلال +عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..